Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van T-Mobile heeft veel negatieve beoordelingen ontvangen, met klachten over problemen met bestellen, slechte klantenservice en technische storingen. Het lijkt bijna onmogelijk om contact te krijgen en afspraken worden niet nagekomen. Het afsluiten van een nieuw abonnement blijkt een ramp te zijn en er zijn veel klachten over de slechte internetverbinding en beeldkwaliteit. Er zijn ook problemen gemeld met de synchronisatie van audio en video tijdens het TV kijken op mobiele apparaten. Het bedrijf lijkt vaste klanten te misleiden en de procedure voor het aanmaken van een zakelijk account is zeer onduidelijk. Over het algemeen lijkt de T-Mobile website slecht te presteren, met veel klachten en frustraties van klanten (75%).