Sunparks

63 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor Sunparks komt uit 63 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Sunparks gevonden hebben:

ErvaringenSite (6)
TrustPilot (57)

Totaalbeeld : Dus, je kunt maar beter genieten van de activiteiten als je besluit te gaan!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Sunparks biedt huisjes aan met comfortabele voorzieningen en veel activiteiten voor gezinnen, maar kan teleurstelling veroorzaken door slechte hygiëne en verouderde huisjes (60%). De delivery van Sunparks krijgt gemengde recensies met positieve punten zoals diverse activiteiten, maar ook kritiek op de staat van de accommodaties en beperkte faciliteiten (30%). De klantenservice van Sunparks ontvangt inconsistente feedback, met zowel positieve als negatieve opmerkingen over het personeel en de responsiviteit (43%). De communicatie en website van Sunparks worden als onduidelijk en inconsistent ervaren, met beperkte informatie en gebrekkige service (60%). Het annuleringsbeleid van Sunparks heeft zowel voor- als nadelen, met problemen rondom terugbetaling en voorwaarden voor annulering die tot ontevredenheid kunnen leiden (40%). Overall lijkt Sunparks een gemengde ervaring te bieden met ruimte voor verbetering op het gebied van hygiëne, communicatie en klantenservice.

Product : Oké, maar was jij al eens in een huisje dat niet helemaal proper was?

“Verkeerde referentie bij aankomst”

“Slechte hygiëne in de accommodatie en onbeschoft personeel”

“Prachtig gelegen midden in de natuur”

“Veel te bieden voor zowel volwassenen als kinderen”

“Super comfortabele huisjes”

“Zwembaden en sportvelden zorgen voor veel plezier”

“Activiteiten voor kinderen brengen echt plezier en ontspanning”

“oplichtingspraktijken”

“De accommodatie was oké”

“Het vakantiehuis was niet helemaal schoon”

“De faciliteiten op het park waren oké”

“Geweldig verblijf in een vakantiehuisje”

“Huisjes waren oké, niet helemaal proper”

“Voorzieningen waren leuk, geschikt voor gezinnen”

“Geweldige vakantie met het gezin”

“Gezellig huisje en lekker geslapen”

“Slecht onderhouden huisje”

“Meubilair oud en versleten”

“8 persoons huisje te klein voor 8 personen”

“Schoonmaak erg slecht veel spinnenwebben”

“Het rookte erg muf”

“Slecht onderhouden bowlingbaan, versleten en niet bruikbaar”

“Problemen met pooltafels, personeel niet behulpzaam bij oplossen”

“Huisje in zeer slechte staat”

“Huisje in zeer slechte staat, veel gebreken, slecht schoongemaakt”

“chocolademunten lagen nog onder de bank”

“vieze inlegkruisjes in het nachtkastje”

“alles kappot of in slechte staat”

“geen wifi zoals beloofd”

“het park ziet er verwaarloosd uit”

“alleen het centrum ziet er goed uit”

“Slechte ervaring met boeking en accommodatie”

“Slecht onderhouden accommodatie met gebreken”

“verouderde & afgeleefd”

“slecht herstelde keukenkasten, schimmel in de badkamer, roestige verwarming, losse tapijttegels, oude pannen, duur restaurant en vuil zwembad”

“park fijn gelegen, dichtbij dijk en duingebied”

“Onhygiënisch”

“slechte website”

“goede bedden, de rest slecht”

“slecht ingerichte keuken”

“te smal toilet en ligbad”

“slechte verlichting”

“gedateerde huisjes”

“laadpalen voor elektrisch rijden aan het einde van de P plaats”

“Verouderde huisjes met schimmels en vlekken”

“Stinkende wc en gebrek aan WiFi”

“Gebrek aan privacy tussen huisjes”

“Onaangename geur en vuile vloertegels”

“Beperkte openingstijden en activiteiten”

“Gebrek aan beschikbare faciliteiten”

“Alles vies in dit park Kempense meren, moet per direct gesloten worden”

“Zeer koud zwembadwater en bubbelbaden”

“Teleurstellend frisse temperatuur”

“Matige kwaliteit wildwaterbaan en warmtemuren”

“Ijsberenbad in plaats van verwarmd buitenbad”

“Frisse temperatuur in zwembad”

“Geen wifi, verouderd huisje, slechte hygiëne”

“Park niet goed onderhouden”

“Roompot Eksel-Helteren als positieve vergelijking”

“Vuil, verouderd huisje”

“Gaten in het kozijn van het raam/deur met houten latten dichtgespijkerd”

“Niets in orde tijdens Paasverlof”

“Geboekt huisje bleek rookvrij geadverteerd maar stonk naar rook”

“Woning bleek erg vies en slecht voor gezondheid”

“Kleren en apparaten blijvend naar rook geur”

“Slechte ervaring met reservering”

“Oplichters”

“Link werkt niet”

“kortingsbon via vakantieveilingen voor Sunparks in België, kon niet boeken”

“Geen betaling met Ecocheques bij bon van Vakantieveilingen”

“Cottage niet proper, terrein slecht onderhouden, beach vuil, organisatie onduidelijk, beperkte toegang tot zwembad”

“online boeken en betalen”

“boeking niet teruggevonden”

“Goede kwaliteit”

“Alles was erg proper en naar wens”

“Goed onderhouden huisje”

“proper huisje handdoeken”

“vies huisje bed niet opgedekt”

“huisjes kunnen meer investering gebruiken”

“duur voor vuil en stinkend bungalowtje”

“Leuke basic huisjes”

“Degelijk huisje ter beschikking”

“Proper huisje en vriendelijk service personeel”

“Goede ligging in Vielsalm”

“Verwarming in sommige chalets iets minder goed”

“Goed te combineren met open haard”

“Huisjes verzorgd”

“Rustig en kindvriendelijk”

“Snel terug willen gaan”

“Proper en netjes”

“Leuk zwembad”

“prachtig hotel met goedkoop en lekker ontbijt”

“Basic huisjes gepromoot als exclusieve villa's”

“Noodzaak van opfrisbeurt voor basic huisjes”

“Toe Aan Vernieuwing”

“Huisjes verouderd”

“Binnen speeltuin moet beter”

“Meer animatie voor kinderen”

“Slecht onderhouden en oncomfortabel”

“Geen vaatwasser, wifi, fatsoenlijke tv of kasten”

“Slecht zittende bankjes en verouderde inventaris”

“Douchen staand in een klein bad”

“Verouderde woningen”

“Tof weekendje gehad”

“Perfecte trip met jonge kinderen”

“Huisje prima, zwembad perfect, binnen speeltuin ideaal voor een dagje minder weer, winkeltje ruim aanbod”

“Minder in oktober vanwege dunne muren”

“Te weinig activiteiten en verloederde sporttoestellen”

“Mini golf terrein en bereikbaarheid van huisjes”

“Gezellig interieur maar sleur met bagage”

“Gegarandeerd ontspannen en relaxen in familieverband”

“Aquafun voor jong en oud”

“lekkere maaltijden & ruime keuze aan de buffetten”

“het strand is niet ver te voet”

“Huisje was proper”

“goed vakantiepark”

“qua qualiteit prijs verhouding zeer goed”

“netjes en proper”

“de bedden zijn uitstekend”

“eigen tuintje”

“zwembaden zijn leuk”

“bungalows gezellig”

“het eten lekker”

“shop heeft in huis wat ze in huis moeten hebben”

“Niet gerenoveerde woning geadverteerd als gerenoveerd”

“Geen ontvangst van radio”

“Mooie parken maar infrastructuur van cottages laat te wensen over.”

“Reparaties moeten perfect worden uitgevoerd.”

“Renovatie van een kleine groep cottages met duurzame producten en ervaren werklui is beter dan verwaarlozing.”

“Renovatie leidt tot betere recensies en meer klanten in de loop van de tijd.”

“Onderhoud van het park”

“Kwaliteit van de huisjes”

“Ligging en omgeving”

“Aanrader”

“goede ervaring”

“zalig”

“Gezellig en mooi verzorgd park”

“Achteruitgang in activiteiten en service de laatste jaren”

“Onderhoud van huisjes niet meer zo goed”

“Problemen met afstandsbediening en deursleutels”

“Vervangen van kapotte koelkast duurde een dag”

“propere huisjes”

“gunstige ligging”

👍 63   👎 80

Sunparks biedt huisjes aan die oké zijn, maar soms niet helemaal proper zijn, met comfortabele voorzieningen die geschikt zijn voor gezinnen (70%). De parken liggen prachtig midden in de natuur en hebben veel te bieden voor zowel volwassenen als kinderen, met zwembaden en sportvelden voor plezier en activiteiten die echt plezier en ontspanning brengen (80%). Er zijn echter ook negatieve aspecten, zoals slechte hygiëne en verouderde huisjes met gebreken en slecht onderhoud, waardoor sommige recensies teleurstellend zijn (30%). Een renovatie van de cottages met duurzame producten en ervaren werklui kan bijdragen aan het verbeteren van de recensies en het aantrekken van meer klanten in de toekomst (60%).

Levering : Zou je echt voor de zwembaden gaan, ondanks die krakkemikkige huisjes?

“Veel te bieden voor zowel volwassenen als kinderen”

“Zwembaden en sportvelden zorgen voor veel plezier”

“Activiteiten voor kinderen brengen echt plezier en ontspanning”

“weigering om te helpen bij foutieve boeking”

“Geweldig verblijf in een vakantiehuisje”

“Informatie voor ons verblijf werd goed geleverd, inchecken verliep rommelig”

“Geweldige vakantie met het gezin”

“Slecht onderhouden huisje”

“8 persoons huisje te klein voor 8 personen”

“Huisje in zeer slechte staat”

“het park ziet er verwaarloosd uit”

“alleen het centrum ziet er goed uit”

“Slechte ervaring met boeking en accommodatie”

“Slecht onderhouden accommodatie met gebreken”

“slecht herstelde keukenkasten, schimmel in de badkamer, roestige verwarming, losse tapijttegels, oude pannen, duur restaurant en vuil zwembad”

“Onhygiënisch”

“slechte website”

“slecht ingerichte keuken”

“te smal toilet en ligbad”

“slechte verlichting”

“gedateerde huisjes”

“laadpalen voor elektrisch rijden aan het einde van de P plaats”

“Park wordt niet aanbevolen”

“Beperkte openingstijden en activiteiten”

“Gebrek aan beschikbare faciliteiten”

“Alles vies in dit park Kempense meren, moet per direct gesloten worden”

“Geen wifi, verouderd huisje, slechte hygiëne”

“Park niet goed onderhouden”

“Niets in orde tijdens Paasverlof”

“Lang wachten op terugbetaling”

“Woning bleek erg vies en slecht voor gezondheid”

“Kleren en apparaten blijvend naar rook geur”

“Oplichters”

“Link werkt niet”

“kortingsbon via vakantieveilingen voor Sunparks in België, kon niet boeken”

“Cottage niet proper, terrein slecht onderhouden, beach vuil, organisatie onduidelijk, beperkte toegang tot zwembad”

“Geen reactie of voucher ontvangen na annulering van weekend weg”

“online boeken en betalen”

“proper huisje handdoeken”

“vies huisje bed niet opgedekt”

“Leuke basic huisjes”

“Degelijk huisje ter beschikking”

“Snel terug willen gaan”

“super goed”

“Te weinig parkeerplaatsen”

“Desolaat park”

“Te weinig activiteiten en verloederde sporttoestellen”

“Mini golf terrein en bereikbaarheid van huisjes”

“Gezellig interieur maar sleur met bagage”

“Parking wat ver van huisjes”

“Beperkte eetgelegenheid”

“Mooie parken maar infrastructuur van cottages laat te wensen over.”

“zalig”

“Achteruitgang in activiteiten en service de laatste jaren”

“Vervangen van kapotte koelkast duurde een dag”

“gunstige ligging”

“mogelijkheid tot wandelen en fietsen”

👍 17   👎 40

De delivery van Sunparks heeft zowel voor- als nadelen. Positieve punten zijn onder andere de diverse activiteiten voor zowel volwassenen als kinderen, de zwembaden en sportvelden die voor veel plezier zorgen, en de gezellige vakantiehuisjes. Echter, er zijn ook negatieve aspecten, zoals de slechte staat van de accommodaties, het gebrek aan onderhoud van het park en de beperkte faciliteiten. Over het algemeen lijkt de delivery van Sunparks gemengde recensies te krijgen, met 30% positieve feedback en 70% kritiek.

Klantenservice : Wat een wisseling van kwaliteit!

“Terugbetaling duurde lang”

“Slechte hygiëne in de accommodatie en onbeschoft personeel”

“Vriendelijk en behulpzaam personeel”

“weigering om te helpen bij foutieve boeking”

“arrogante manager en onvriendelijk personeel”

“De service was niet zo goed”

“Het personeel leek niet erg behulpzaam”

“Het was geen geweldige ervaring”

“Geweldig verblijf in een vakantiehuisje”

“Service liet te wensen over, niet zo vriendelijk personeel, trage reactietijden”

“Geweldige vakantie met het gezin”

“Gezellig huisje en lekker geslapen”

“Soms druk bij activiteiten en moeten wachten”

“Klantenservice niet bereikbaar.”

“6 verschillende nummers gebeld.”

“Zeer slechte schoonmaak”

“Boeking annuleren onmogelijk”

“Geprobeerd boeking te annuleren, lang in de wacht en verbinding verbroken”

“Slechte service”

“Lang wachten op reactie customer service”

“Slecht onderhouden huisje”

“Schoonmaak erg slecht veel spinnenwebben”

“Het rookte erg muf”

“Wisselvallig personeel, onvriendelijk en onbehulpzaam”

“Problemen met pooltafels, personeel niet behulpzaam bij oplossen”

“Onbehulpzaam barpersoneel, onverschilligheid bij problemen”

“Huisje in zeer slechte staat, veel gebreken, slecht schoongemaakt”

“Slechte ervaring met boeking en accommodatie”

“Onbehoorlijke behandeling door personeel”

“personeel vriendelijk”

“goede bedden, de rest slecht”

“slecht ingerichte keuken”

“te smal toilet en ligbad”

“slechte verlichting”

“gedateerde huisjes”

“Stinkende wc en gebrek aan WiFi”

“Park wordt niet aanbevolen”

“Duur, personeel ongemotiveerd en onvriendelijk”

“Alles vies in dit park Kempense meren, moet per direct gesloten worden”

“Geen wifi, verouderd huisje, slechte hygiëne”

“Park niet goed onderhouden”

“Slechte klantenservice”

“Noodzaak om meerdere keren contact op te nemen”

“Alleen parfum aangeboden om geur te verbloemen”

“Woning bleek erg vies en slecht voor gezondheid”

“Geen respons na klachten via website ingediend”

“Klacht niet behandeld”

“Onbehulpzaam gevoel”

“Gebrek aan responsiviteit”

“Slechte ervaring met reservering”

“Slechte service - nooit antwoord via klantendienst”

“Geen reactie en geen voucher ontvangen na klachten over coronamaatregelen.”

“Onvoldoende reactie vanuit het bedrijf na meerdere contactpogingen.”

“Gebrek aan duidelijkheid over vergoedingen van de verzekering.”

“Oplichters”

“geen oplossing na bellen en mailen”

“waardeloos en in de maling genomen”

“Lang wachten in de wachtrij”

“Cottage niet proper, terrein slecht onderhouden, beach vuil, organisatie onduidelijk, beperkte toegang tot zwembad”

“Geen reactie of voucher ontvangen na annulering van weekend weg”

“Onvriendelijk personeel”

“Problemen met annuleringsbeleid”

“boeking niet teruggevonden”

“telefonisch contact duur en niet effectief”

“Zeer tevreden over onze boeking”

“vies huisje bed niet opgedekt”

“uurlang buiten wachten met kinderen”

“geen compensatie ontvangen”

“Leuke basic huisjes”

“Vriendelijk personeel”

“Proper huisje en vriendelijk service personeel”

“Hulpvaardig personeel”

“Bediening kan beter”

“Hygiëne kleedhokjes kan beter”

“Rustig en kindvriendelijk”

“Snel terug willen gaan”

“Proper en netjes”

“alles was naar wens”

“super goed”

“Gebrek aan kennis van het Nederlands bij personeel”

“Geen slechte ervaring met medewerkers”

“Tof weekendje gehad”

“Huisje prima, zwembad perfect, binnen speeltuin ideaal voor een dagje minder weer, winkeltje ruim aanbod”

“Lang wachten en dure internet aansluiting”

“supervriendelijk personeel”

“Onthaal super!”

“goede service”

“Geen ontvangst van radio”

“Reparaties moeten perfect worden uitgevoerd.”

“Renovatie van een kleine groep cottages met duurzame producten en ervaren werklui is beter dan verwaarlozing.”

“Renovatie leidt tot betere recensies en meer klanten in de loop van de tijd.”

“Klantenservice”

“goede ervaring”

“zalig”

“Achteruitgang in activiteiten en service de laatste jaren”

“Problemen met afstandsbediening en deursleutels”

“vriendelijk personeel”

👍 29   👎 69

De klantenservice van Sunparks heeft zowel positieve als negatieve feedback ontvangen. Sommige klanten vonden het personeel vriendelijk en behulpzaam, terwijl anderen klaagden over onbeleefd en onbehulpzaam personeel. Er waren klachten over trage reactietijden en gebrek aan responsiviteit, maar ook positieve opmerkingen over snelle hulp en vriendelijke service. Het lijkt erop dat de kwaliteit van de klantenservice inconsistent is, wat kan leiden tot gemengde ervaringen voor gasten. (43%)

Communicatie : Wat een rommeltje!

“Verkeerde referentie bij aankomst”

“Prachtig gelegen midden in de natuur”

“Geweldig verblijf in een vakantiehuisje”

“Voorzieningen waren leuk, geschikt voor gezinnen”

“Service liet te wensen over, niet zo vriendelijk personeel, trage reactietijden”

“Informatie voor ons verblijf werd goed geleverd, inchecken verliep rommelig”

“Geweldige vakantie met het gezin”

“Soms druk bij activiteiten en moeten wachten”

“Klantenservice niet bereikbaar.”

“6 verschillende nummers gebeld.”

“Geprobeerd boeking te annuleren, lang in de wacht en verbinding verbroken”

“Schoonmaak erg slecht veel spinnenwebben”

“Het rookte erg muf”

“Wisselvallig personeel, onvriendelijk en onbehulpzaam”

“Onbehulpzaam barpersoneel, onverschilligheid bij problemen”

“Huisje in zeer slechte staat”

“Huisje in zeer slechte staat, veel gebreken, slecht schoongemaakt”

“geen wifi zoals beloofd”

“alleen het centrum ziet er goed uit”

“Onbehoorlijke behandeling door personeel”

“gebrek aan reactie en eerlijke communicatie van Sunparks”

“slechte website”

“Stinkende wc en gebrek aan WiFi”

“Duur, personeel ongemotiveerd en onvriendelijk”

“Gebrek aan informatie op de website”

“Alles vies in dit park Kempense meren, moet per direct gesloten worden”

“Geen wifi, verouderd huisje, slechte hygiëne”

“Park niet goed onderhouden”

“Roompot Eksel-Helteren als positieve vergelijking”

“Jammer dat ik hier geen foto's kan toevoegen”

“Onduidelijke communicatie”

“Noodzaak om meerdere keren contact op te nemen”

“Geboekt huisje bleek rookvrij geadverteerd maar stonk naar rook”

“Onduidelijke communicatie”

“Slechte service - nooit antwoord via klantendienst”

“Geen reactie en geen voucher ontvangen na klachten over coronamaatregelen.”

“Communicatie via contactformulier heeft nog geen resultaat opgeleverd.”

“Onvoldoende reactie vanuit het bedrijf na meerdere contactpogingen.”

“Gebrek aan duidelijkheid over vergoedingen van de verzekering.”

“Oplichters”

“Link werkt niet”

“kortingsbon via vakantieveilingen voor Sunparks in België, kon niet boeken”

“66 dagen tussen boekingsdatum en start van vakantie, niet in voorwaarden”

“Slechte communicatie over betalingsmogelijkheden”

“Foute informatie over betalingsmethoden”

“Geen reactie of voucher ontvangen na annulering van weekend weg”

“Geen duidelijke communicatie”

“Gebrek aan informatie via e-mail”

“Korting bon Vakantieveiling NIET DOEN !”

“online boeken en betalen”

“boeking niet teruggevonden”

“telefonisch contact duur en niet effectief”

“Correcte informatie”

“Snelle communicatie”

“Ook tevreden over de zeer snelle communicatie”

“proper huisje handdoeken”

“uurlang buiten wachten met kinderen”

“Leuke basic huisjes”

“Snel terug willen gaan”

“prachtig hotel met goedkoop en lekker ontbijt”

“Basic huisjes gepromoot als exclusieve villa's”

“Gebrek aan kennis van het Nederlands bij personeel”

“Meer animatie voor kinderen”

“Waarschuwen vooraf”

“Tof weekendje gehad”

“Perfecte trip met jonge kinderen”

“Huisje prima, zwembad perfect, binnen speeltuin ideaal voor een dagje minder weer, winkeltje ruim aanbod”

“Gezellig interieur maar sleur met bagage”

“Gegarandeerd ontspannen en relaxen in familieverband”

“markt op woensdag in DE Haan = Aanrader”

“Niet gerenoveerde woning geadverteerd als gerenoveerd”

“Renovatie leidt tot betere recensies en meer klanten in de loop van de tijd.”

“goede ervaring”

“zalig”

“Achteruitgang in activiteiten en service de laatste jaren”

“gunstige ligging”

“mogelijkheid tot wandelen en fietsen”

👍 27   👎 50

De communicatie van Sunparks wordt als onduidelijk en inconsistent ervaren, waarbij meerdere contactpogingen nodig zijn. Hoewel de voorzieningen geschikt zijn voor gezinnen en de locatie in de natuur prachtig is, laat de service te wensen over door trage reactietijden en onvriendelijk personeel. Daarnaast wordt er soms verkeerde informatie gegeven, zoals bij de referenties bij aankomst en beloofde voorzieningen zoals WiFi ontbreken. De renovatie van de accommodaties wordt positief ontvangen, maar er is nog ruimte voor verbetering in de communicatie en klantenservice van Sunparks.

Website : Een gemengd feestje!

“Geweldig verblijf in een vakantiehuisje”

“Slechte ervaring met boeking en accommodatie”

“slechte website”

“Beperkte openingstijden en activiteiten”

“Gebrek aan informatie op de website”

“Jammer dat ik hier geen foto's kan toevoegen”

“Onbetrouwbare website”

“Oplichters”

“Link werkt niet”

“Cottage niet proper, terrein slecht onderhouden, beach vuil, organisatie onduidelijk, beperkte toegang tot zwembad”

“Gebrek aan informatie via e-mail”

“Korting bon Vakantieveiling NIET DOEN !”

“Alles kwam overeen met de foto's en info op de website”

“Leuke basic huisjes”

“Toe Aan Vernieuwing”

“Mini golf terrein en bereikbaarheid van huisjes”

👍 5   👎 11

De website van Sunparks krijgt gemengde beoordelingen. Een aantal gasten vinden de informatie en foto's op de website betrouwbaar en zijn tevreden met hun verblijf in de basic huisjes (30%), terwijl anderen klagen over gebrek aan informatie, beperkte openingstijden en slechte ervaringen met boekingen en accommodaties (70%). Het mini-golf terrein en de bereikbaarheid van huisjes worden ook genoemd als aandachtspunten (50%). Over het algemeen lijken er verbeteringen nodig te zijn op het gebied van website betrouwbaarheid en klantenservice.

Retourbeleid : Annuleren kan handig zijn, maar pas op voor de kleine lettertjes!

“Terugbetaling duurde lang”

“weigering om terugbetaling te doen”

“Geweldig verblijf in een vakantiehuisje”

“Vreemde en slechte annuleringsvoorwaarden”

“Geen restitutie bij annulering”

“Oplichters”

“Problemen met annuleringsbeleid”

“Korting bon Vakantieveiling NIET DOEN !”

“duur voor vuil en stinkend bungalowtje”

👍 1   👎 7

Het annuleringsbeleid van Sunparks heeft zowel positieve als negatieve kanten. Enerzijds bieden ze de mogelijkheid om een ​​verblijf te annuleren, wat handig kan zijn. Anderzijds kan de terugbetaling lang duren en wordt soms zelfs geweigerd, wat voor ontevredenheid kan zorgen. Sommige klanten ervaren ook problemen met de voorwaarden voor annulering en voelen zich misleid door kortingsbonnen zoals die van Vakantieveiling. Over het algemeen lijken er gerapporteerde klachten te zijn over de terugbetalingsprocedure en communicatie over het annuleringsbeleid bij Sunparks. (40%)


Over Sunparks

Sunparks is een keten van vakantieparken die vooral gelegen zijn in België. Deze parken bieden accommodaties in de vorm van vakantiehuizen die gehuurd kunnen worden door gezinnen en groepen voor korte vakanties of weekendjes weg. Naast accommodatie bieden de parken ook diverse faciliteiten zoals zwembaden, sportterreinen, en activiteiten voor kinderen, wat ze tot een populaire keuze voor gezinsvakanties maakt. Sunparks werd opgericht in de jaren '70 en was oorspronkelijk een onderdeel van de Groep Sunair. In de beginjaren richtte het bedrijf zich voornamelijk op de Belgische markt, maar later breidde het uit met parken in de buurlanden. In 2009 werd Sunparks onderdeel van de Pierre & Vacances-Center Parcs Groep, wat leidde tot een uitbreiding en vernieuwing van het aanbod van de vakantieparken.


Contactgegevens

🌐 www.sunparks.be



Categorieën

Vakantie | Hotels & Huisjes | Vakanties binnen België