Stella Fietsen

142 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8 voor Stella Fietsen komt uit 142 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Stella Fietsen gevonden hebben:

ErvaringenSite (22)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Stella Fietsen heeft enkele positieve en negatieve aspecten. Positief is dat er mogelijkheid is tot omruil van producten en dat er garantie wordt geboden. Echter zijn er ook nadelen, zoals lange wachttijden voor reparaties en het feit dat onderhoud en reparatie enkel bij Stella zelf mogelijk is. Het feit dat kapotte onderdelen pas weer beschikbaar zijn in augustus 2024 kan ook als een minpunt worden gezien. Over het algemeen kan het garantieproces verbeterd worden om klanten beter van dienst te zijn. (52%)

“stuk van de zitbuis afgezaagd zonder toestemming”

“Minpuntjes bij de eerste levering”

“Ketting direct gerepareerd zonder kosten”

“Enkel gedekt door pechverhelping tijdens de rit”

“Schakelpaneel defect van mijn Stella fiets. Onderdeel niet op voorraad en pas weer in Augustus 2024 beschikbaar”

“Onderhoud en reparatie enkel bij Stella mogelijk. Lang wachten aan telefoon, geen contact met filialen mogelijk”

“Kapot onderdeel (schakelpaneel) pas weer beschikbaar in AUGUSTUS 2024”

“Navraag bij onderdelen inkoop over lang wachten op reparatie onderdeel”

“Garantieproces kan verbeterd worden”

“Mogelijkheid tot omruil van product”

👍 4   👎 10

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Els Gerrits - 12 mei 2024Trustpilot 🔗

  • verkeerde maat fiets ontvangen
  • niet kunnen bij de grond met voet
  • verschillende keren gevallen
  • stuk van de zitbuis afgezaagd zonder toestemming

Jan - 11 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Alles goed geregeld vanuit Stella
  • Snel opgelost in de werkplaats
  • Minpuntjes bij de eerste levering
  • Tevreden met de fietsen ondanks de issues

karl koppers - 9 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Nette service
  • Ketting direct gerepareerd zonder kosten

Willy Mandiau - 6 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Fietsverlichting binnen garantieperiode
  • Servicemoment over 2 weken
  • Servicepunt meer dan 25 km van huis
  • Voorrijkosten ondanks verzekering pechbijstand
  • Enkel gedekt door pechverhelping tijdens de rit

Marco Gerritzen - 6 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Schakelpaneel defect van mijn Stella fiets. Onderdeel niet op voorraad en pas weer in Augustus 2024 beschikbaar
  • Onderhoud en reparatie enkel bij Stella mogelijk. Lang wachten aan telefoon, geen contact met filialen mogelijk
  • Kapot onderdeel (schakelpaneel) pas weer beschikbaar in AUGUSTUS 2024
  • Navraag bij onderdelen inkoop over lang wachten op reparatie onderdeel
  • Advertenties zien er goed uit, maar toch voorzichtig met Stella fiets aanschaf

klant - 4 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Snel en efficiënt verkoopproces
  • Garantieproces kan verbeterd worden

Sandra Moens - 2 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Prettige service en uitleg van product
  • Mogelijkheid tot omruil van product
  • Tevreden met aankoop van fiets

els - 29 april 2024Trustpilot 🔗

  • Lange wachttijden voor reparaties

F. Dumont - 14 april 2024

  • nieuwe fiets-trappers
  • pedalen blijven scheef staan na reparatie
  • nieuwe pedalen lossen het probleem niet op
  • moeten nieuwe reparatieafspraak maken
  • kromme kruk moet vervangen worden
  • hopelijk wordt het deze keer wel opgelost

Sander - 27 maart 2024

  • Kan gemakkelijk lange afstanden fietsen, zonder last van files
  • Geen druk over parkeren in de stad
  • Fiets veilig binnen kunnen zetten

L. Jacquet - 15 december 2023

  • Nieuwe accu ontvangen