Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Spartoo heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de positieve kant, zijn er vlotte en correcte leveringen (20%), vriendelijk en behulpzaam personeel bij het ruilen van schoenen (10%), en goede communicatie over het tijdstip van levering (15%). Daarentegen kunnen klanten moeite hebben met het bereiken van de klantenservice, zowel telefonisch als per e-mail (25%), hoge verzendkosten (5%), en fouten in de ontvangen communicatie (10%). Ook kan de verwarring ontstaan door Franstalige e-mails voor het ophalen van pakketjes (5%). Over het algemeen lijkt de communicatie van Spartoo verbetering nodig te hebben om aan de behoeften van klanten te voldoen.