Simmi

22 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.8 voor Simmi komt uit 22 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Simmi gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (14)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Simmi heeft een snelle bezorging (40%) en een goede klantenservice (10%). Helaas zijn er hoge verborgen kosten (20%) en problemen met facturering (10%) gemeld. Sommige klanten hebben ook te maken gehad met vertragingen (10%) en problemen met extra kosten door DHL (10%). Over het algemeen is de ervaring met Simmi positief, maar er zijn nog verbeteringen nodig om de kosten en leveringssnelheid te optimaliseren.

“Foutieve transportkosten en extra betaling door klant”

“Gebrek aan verbetering en herhaaldelijk probleem”

“Hoge verborgen kosten”

“Snelle levering na probleem met post”

“Onverwachte extra kosten”

“Vertraging bij levering”

“Snel geleverd”

“Misleidende factuur”

“Snelle levering”

“Optijd geleverd”

👍 9   👎 8

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Giulia Poncelet - 21 maart 2024

  • Foutieve transportkosten en extra betaling door klant
  • Probleem wordt niet opgelost en vage excuses
  • Langdurig proces voor terugbetaling
  • Gebrek aan verbetering en herhaaldelijk probleem

arthur - 6 maart 2024

  • Hoge verborgen kosten

Pieters - 22 februari 2024

  • Fantastische klantenservice
  • Snelle levering na probleem met post
  • Mooie schoenen ontvangen

Malak Desmedt - 4 december 2023

  • Hoge verborgen kosten
  • Teleurstelling
  • Gebrek aan transparantie
  • Onverwachte extra kosten

Verbruggen - 28 november 2023

  • Vertraging bij levering
  • Overmatige e-mails voor review
  • Spanning om product

Charlotte Willems - 19 november 2023

  • Snel geleverd
  • Super tevreden
  • Goede maat omschrijving

Dupont - 1 november 2023

  • Misleidende factuur

Nyasa Lisse - 5 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Snelle levering

Elmira Heidari - 2 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Prachtige schoenen
  • Optijd geleverd
  • Alles paste

Magdalena Cornecion - 2 maart 2022Trustpilot 🔗

  • Alles verliep vlot

Savannah De Jongh - 7 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Snel geleverd
  • Precies zoals op de foto's
  • Goede maat omschrijving
  • Super tevreden
  • Ik ga hier zeker vaker bestellen
  • Ik lees veel slechte reviews over invoerrechten, maar iedereen weet buiten de EU dat je dan invoerrechten moet betalen. Vind ik geen rede voor een slechte review
  • Ik raad hun zeker aan

P. L. - 10 november 2021Trustpilot 🔗

  • Niet transparant over hoge kosten achteraf!
  • Invoerrechten en BTW niet vermeld in bestelproces
  • Klantonvriendelijk en voelt als oplichting
  • Hoge extra kosten bij levering door DHL

Kimberly - 1 september 2021Trustpilot 🔗

  • Douanepapieren correct invullen zou veel problemen voorkomen
  • Te hoge transportkosten en geen verantwoordelijkheid genomen door het bedrijf
  • Herhaaldelijk hetzelfde probleem gehad zonder verbeteringen
  • Lang wachten op terugbetaling van te veel betaalde invoerrechten

Eurtha - 15 april 2021Trustpilot 🔗

  • Het dubbele betaald voor een hak vanwege douanekosten.

Esmee Spaarman - 14 oktober 2020Trustpilot 🔗

  • Zeer goede ervaring met Simmi

customer - 15 september 2020Trustpilot 🔗

  • Nooit mijn schoenen gekregen