Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Sarenza heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de positieve kant kunnen we het feit benoemen dat er de mogelijkheid is om in te schrijven voor de nieuwsbrief met kortingsacties, wat door sommige klanten gewaardeerd wordt (33%). Daarnaast wordt de supersnelle levering ook geprezen (17%). Aan de negatieve kant zijn er klachten over geen hulp aan de telefoon (17%), leveringen die veel te laat zijn (17%), slechte klantenservice en onbereikbaarheid (17%), en problemen met het retourbeleid en de bereikbaarheid (17%). Het ontbreken van een bevestigingsmail wordt ook als een negatief punt ervaren (17%).