Alle reviews van Stijn
Review over: Regus
Rekenen buitensporige extra kosten
Rekenen buitensporige kosten voor de eindschoonmaak en herstelkosten. Voor een kantoorruimte van een paar vierkante meter, die amper is gebruikt, meer dan 200 euro schoonmaakkosten rekenen is bizar. Wanneer je om een uitsplitsing van de kosten vraagt dan duurt het een eeuwigheid voordat ze die geven. Ondertussen proberen ze het bedrag al meermaals af te schrijven, terwijl de discussie nog bezig is en ze geen uitsplitsing opsturen. Ook zijn de schoonmaakkosten per vierkante meter ineens hoger dan waar akkoord voor is gegeven. Ze wijzigen gewoon eenzijdig de voorwaarden. EEN ABSOLUTE AFRADER DUS! Zo te zien zijn wij niet de enige met dergelijke ervaring...
Review over: Bloomon
Ik heb mijn bloemetje nooit gekregen
Ik heb mijn bloemetje nooit gekregen! Schandalig dat jullie me nog mails sturen om mijn ervaring te vragen.
Review over: Nedgame
Snel en gemakkelijk
Een Playstation 3 spel bestellen bij Nedgame was erg gemakkelijk, en snel in huis.
Review over: Simyo
Normaal schrijf ik geen reviews
Normaal schrijf ik geen reviews, maar deze verdient mijn oprechte dank! M'n oma ging zonder het te weten over haar bundel heen, in 4 dagen zo'n 180 euro. Wetende dat dit eigenlijk terecht betaald zou moeten worden alsnog even gebeld om te kijken wat mogelijk is. Wij zijn heel goed geholpen en na een kort overleg en kleine compensatie voor de moeite (wat heel logisch was en is) zijn we heel goed geholpen. Wij zijn erg dankbaar voor de service. Was niet verdiend of nodig, maar wel ontzettend fijn en onwijs gewaardeerd. Dank!
Review over: Greenpan
Beschadigde pan, klantendienst niet te bereiken
2 pannen online besteld. Bij levering bleek 1 van de pannen beschadigd. Contact opgenomen met de klantendienst, antwoord zou tot 15 dagen kunnen duren, maar nu meer dan een maand later nog altijd geen reactie mogen ontvangen, zelfs niet na reminder.
Review over: Orange
Geld verdwijnt van saldo prepaid Tempo Easy
Wie heeft ook dit probleem? Er blijft geld van mijn prepaid kaart gaan zonder dat ik die gebruik. Ik bel en SMS niet. Mobiele data staat uit. Elke week verdwijnt 10 euro. Klantendienst Orange zegt dat ze in hun systeem niet kunnen zien waaraan dat gebruikt is. Maar geld afhalen is toch juist beweren ze. Een schriftelijk antwoord wil klantendienst niet geven. Probleem is eerste keer opgetreden 25 januari 2024. Mobiele data gaat over mijn 2de simkaart van jimmobile. De verbruikte data is in hun app per dag zeer nauwkeurig op te volgen. En klopt 100% met de logboek op mijn smartphone. 12MB. Mijn logboek van 1 ste sim zegt verbruik 50 kb. In euro's dus nul euro.
Review over: Reizendeals
Reizendeals heeft ons heel vlot…begeleid van begin tot einde van onze last minute vakantie, geweldige keuze van verblijf!
Reizendeals heeft ons heel vlot begeleid bij het boeken van de vakantie. Wij boekten aan een heel mooi tarief een achtdaagse vakantie in de Algarve zonder specifiek te weten waar we gingen terechtkomen. Na enkele dagen kregen we de gegevens van bestemming door. Bleek een zeer mooi hotel in Monte Gordo te zijn. Heel gemakkelijk bereikbaar vanaf Faro airport. Er werd voorgesteld om transfervervoer te regelen voor ons maar we hebben het heel gemakkelijk via openbaar vervoer zelf kunnen doen. Hotel was super, heel aangenaam, vriendelijke mensen, hygiënisch en prima ontbijtbuffet. Monte Gordo beviel ons enorm. Heerlijk proper strand, veel wandelmogelijheden, gezellige restaurantjes, levendig dorp zelfs in laagseizoen. Veel Nederlandse toeristen die komen overwinteren, die benoemden het als heel veilig en aangenaam om te verblijven, iedereen ongelofelijk vriendelijk en open. Vanuit Monte Gordo heel handig vervoer via de trein naar andere plaatsen in de regio. Fietsverhuur was ook prima in orde, zeer goede service en aangename streek om te fietsen.
Review over: Coolblue
Aankoop Fujifilm Instax Mini Evo
Voor mijn aankoop van de Fujifilm Instax Mini Evo als nieuwjaarscadeau heb ik Coolblue verkozen omwille van een aantal aspecten. De app van Coolblue is eenvoudig en intuïtief te gebruiken. Het aanbod van verschillende modellen en kleuren was bij Coolblue ook het grootste en qua prijs kwamen zij als voordeligste uit de bus. Het is zeer handig dat de benodigde accessoires mee voorgesteld worden bij het artikel zodat je er zelf niet hoeft achter te zoeken. De reviews maken het een stukje eenvoudiger om tot de juiste aankoop over te gaan. De bestelling is vlot kunnen verlopen en de levering is volle feestperiode was verrassend snel (geleverd één dag na bestellen). De reden waarom ik geen maximum score geef is omdat het verzilveren van cadeaukaarten niet bewaard blijft in de app. Dus als een aankoop niet het hele bedrag van de cadeaukaart beslaat moet je zelf onthouden dat er nog een restje op een kaart staat.
Review over: Wam Denim
Vermijd indien mogelijk
Maten lopen erg uiteen en dat is lastig bestellen. Zo is de ene XL groot en de andere te klein. Daarnaast hanteren ze de minimumtermijn voor retourneren van 14 dagen ipv de gebruikelijke 30 dagen én krijg je in de winkel geen geld, maar een tegoedbon terug. Kwaliteit wisselt sterk van goed tot ondermaats voor de prijs. Ik verwacht hier niet nogmaals te bestellen.
Review over: FBTO
Spullen gestolen op de camping en werd…
Spullen gestolen op de camping en werd gelijk geregeld en krijg het volledige bedrag terug. Had misschien geluk dat de spullen net waren aangeschaft tijdens deze vakantie, maar verliep zeer snel en fijn.
Review over: Auto5
Recentste ervaring
Kortom laatste keer dat ik mijn wagen daar binnen breng. Voorlaatste keer dat ik daar ben geweest was voor het vervangen van een voorlamp. 's Avonds tot de conclusie gekomen dat deze niet afgesteld was. Tijdje nadien terug binnengebracht voor afstelling, bleek het afstelmechanisme 'plots' kapot te zijn.. Laatste keer binnen gebracht voor groot onderhoud, oliewissel, digitaal uitlezen van boordcomputer, etc.. Oliewissel zal wel gedaan zijn geweest, maar uitlezen konden ze blijkbaar niet, ook al vermelden ze dat wel in hun onderhoudsprogramma. Bij de opmerkingen na onderhoud, 'voorste staanlamp defect', wat voorheen niet het geval was. Conclusie, aan incompetentie en/of nalatigheid geen tekort, 'heel tevreden'!
Review over: Biogroei
Compensatie voor PostNL's gepruts
Door PostNL werden de lieveheersbeestjeslarven pas na 7 dagen bezorgt. Er zat weinig leven meer in. Toen ik Biogroei mailde zeiden ze dat ik eigenlijk een foto had moeten maken, maar toch gelijk gratis 200 nieuwe beestjes opgestuurd gekregen.
Review over: Nudient
Afblotten toplaag hoesje
De levering van het hoesje was ok, maar het hoesje zelf begint al na enkele dagen af te blotten, het lijkt erop dat de toplaag los komt.... het is eigenlijk zeer spijtig dit vast te stellen na 2 weken gewoon gebruik.
Review over: Regus
Zeer slechte ervaring (pas 3 maanden klant)
Het facturatiesysteem zorgt ervoor dat je je ogen uit je hoofd wilt krabben. Het is zeer vaag waarvoor een factuur is en wanneer de facturatie plaats vindt voor het abonnement. Daarnaast zijn de medewerkers bij Regus over het algemeen erg incompetent wanneer het aankomt op vragen of klachten. Ben je een klein bedrijf? Zoek alsjeblieft een ander kantoor om te werken. Regus heeft als standaard beleid dat het altijd de fout van de klant is en heb je problemen? Dat interesseert ze niet. Bel je ze? Dan wordt er eerst 9 keer opgehangen zonder iets te zeggen voordat je iemand kunt spreken.
Review over: Ring Twice
Heel blij dat ik deze app ontdekt hebt
Heel blij dat ik deze app ontdekt hebt. Het is ideaal om (kleinere) klusjes te laten uitvoeren waarvoor je niet meteen een all-in-one professional kan vinden. Al verschillende keren gebruikt, vriendelijke klusjesmannen, eenvoudige communicatie en helder zicht op de kosten en de finale afrekening. Ik raad de app aan anderen aan 👌🏼
Review over: Furnified
Materiaal wijzigen
Wou een paar eetkamerstoelen kopen maar op het eerste zicht hadden ze niet wat ik wou. Gelukkig na even te kijken heb ik gezien dat je de materialen van de meubels kan wijzigen op hun online pagina. Om deze manier heb ik direct gevonden wat ik zocht en de stoelen passen ook perfect in mijn eetkamer. Hun personeel was trouwens ook heel vriendelijk
Review over: Mobile Vikings
Internet
Goedkoop: Ja!
Maar dat is het enige positieve. Nu 2 weken na mijn installatie heb ik nog steeds geen stabiel internet. Soms heb ik maar snelheden tot 3MBPS.
Overdag is het nog 'redelijk' stabiel, maar in de avond gaat het helemaal mis.
Hun support is niet telefonisch bereikbaar, enkel maar via facebook of mail.
Via facebook kan je makkelijk uren wachten PER bericht. Dus als ze je bericht lezen en een vraag stellen waarop je moet antwoorden, kan je dus weer enkele uren wachten.
Support geeft antwoorden die meteen doen blijken dat de personen niet de nodige opleidingen hebben. (Bv: Mijn wifi kanaal veranderen om mijn internet via kabel te verbeteren? Dat zou echt magisch zijn... :-) )
Vroeger een super tof en cool bedrijf. Nu een hoopje miserie waar je best van weg blijft.Review over: Home24
Vintage kast
Op basis van sommige comments met een zekere 'angst' een vintage kast besteld. Wij kunnen enkel positieve feedback melden: heel goede communicatie (mail en sms) over de status van de zending, levering netjes op het voorziene moment, de kast héél degelijk verpakt geleverd. Alles perfect in orde!
Review over: Alibaba
Bestelling niet geleverd en vervolgens…
Bestelling niet geleverd en vervolgens heb je pech. Contact is haast onmogelijk omdat je naar een chatbot wordt gestuurd en je daar niet verder komt.
Review over: Gamivo
Code besteld
Code gekregen die niet werkte , maar na een dag opgelost
Review over: Converse
Klantenservice/Financiën kunnen niks
In april schoenen gekocht bij Converse, in mei teruggestuurd wegens productiefout. Vanaf dat moment bezig om mijn geld terug te krijgen. Rekeningnummer was gewijzigd, en klantenservice blijft maar zeggen: bel over 10 werkdagen maar terug, waardeloos!
Review over: Van Kooten Tuin en Buiten Leven
3 ramen en een deur. Hoe moeilijk kan het zijn?
Ik heb 3 ramen en een deur gekocht ergens midden mei in Wommelgen (BE). Deze goederen waren in stock volgens de verkoper en dus was de levering voorzien in de tweede helft van juni. Na twee maanden en een foute levering (die overigens terug meegenomen werd) hebben we niks meer gehoord van deze firma. Loze beloften en slechte communicatie.
Review over: Van De Moer Instruments
Gitaarsnaren + stemmen
Plaatsen van snaren + stemmen ,totaal niet aan de verwachtingen voldaan 20 euro betalen zonder betaalticket voor het stemmen van gitaar waaruit achteraf blijk dat dit alles behalve behoorlijk is uit gevoerd . Zal bij deze eerste en laatste maal zijn.
Review over: Accor Hotels
Altijd de goedkoopste prijs
Accorhotels heeft duidelijke prijzen die vaak goedkoper zijn dan reguliere websites: Booking, Trivago.com. De prijs is transparant en de betaling eenvoudig. Direct confirmation na boeking.
Review over: ALL - Accor Live Limitless
Altijd de goedkoopste prijs
Accorhotels heeft duidelijke prijzen die vaak goedkoper zijn dan reguliere websites: Booking, Trivago.com. De prijs is transparant en de betaling eenvoudig. Direct confirmation na boeking.
Review over: Vakantieveilingen
bonnen verlopen! weggegooid geld
echt heel erg oneerlijk dat die bonnen aflopen!
je hebt toch betaald!!
dan is het toch niet eerlijk dat je er geen gebruik meer van kan maken!!
Mag dat wel?
Wjj hadden een uitje geboekt naar de sauna via vakantieveilingen, maar hadden dus niet gezien dat dat maar heel erg kort geldig was.
En nu is het dus verlopen!
Veertig euro weggegooid geld ik vind het belachelijk ik heb toch betaald?!Wij hebben hetzelfde voor!!
We wonnen de veiling 'Bowling Antwerp'.
We bellen dus om te reserveren - waarna de persoon aan de telefoon zei: 'we zijn volgeboekt voor het hele seizoen'.
Onze bon was geldig tot augustus. We leggen dus uit dat we deze zo snel mogelijk moeten gebruiken.
'Deze bon zal verlengd worden, u krijgt een mailtje van vakantieveilingen'.
De mail nooit gezien.. Dus bellen we naar vakantieveilingen - zij willen onze bon NIET verlegen!
Dus zijn wij ons geld KWIJT! Ik vind dit abnormaal, ik heb 27 euro voor 2 bonnen betaald en ik ben dat geld KWIJT!
En ik wou in augustus reserveren maar de bowling was volgeboekt!ook bij de restaurants zo, je belt voor te reserveren alles goed en wel tot je zegt dat het met bon van vakantieveilingen is, plots geen plek meer enkel wnr zij zeggen op onmogelijke data bv over de middag
Review over: Vakantieveilingen
Met veel korting naar Spanje op reis
Met veel korting een reisje naar Spanje geboekt
ik moest even geduld hebben en heb veel moeten bieden, maar daarmee heb ik nu echt veel bespaard dus het was het waard!!!
We gaan in juni!hopelijk heb je een beter hotel dan ons in italie... zag er goed uit maar was een vuil stoffig krot vol mankementen
Review over: Vakantieveilingen
nooit doen!!
eens een etentje gewonnen in gent... als je belt om te reserveren is alles ok, tot je vermeld dat het met een bon is via vakantieveilingen... dan is er plots geen plaats meer, we bellen je terug wnr het kan, als ze dan eens plekje over hebben over de middag bv wnr iedereen moet werken bv... zo is mijn bon verlopen gegaan contact opgenomen werd met een maand verlengd maar opnieuw het zelfde probleem nooit geen plek... byebye centjes....
verrassing trip naar Europese stad, eerst moet je boeken je weet nog niet naar waar spannend... bij het boeken moet je eventueel bijbetalen voor ontbijt, steden uitsluiten, extra bagage, voor naast elkaar op het vliegtuig te zitten tegen veel te hoge prijzen.... 55 euro extra voor ons voor de optie naast elkaar op vliegtuig en ontbijt.
de stad kregen we dan te horen was venetie super blij waren we... tot we aankwamen een vuil en krot van hotelkamer in afgelegen gebied, moeten een auto huren bussen reden er niet meer en een auto huren kwam voordeliger uit dan een taxi... onze kamer was vol kalk schimmel, kapotte douche bak, je moest een kabouter zijn om te douchen en een reus voor opt wc te zitten vol stof vlekken op lakens en het licht moest aan om stroom te hebben dus snachts je gsm laden zat er niet in tenzij je de lampen uitdraaide...
ontbijt ws erg duur voor wat ik maar kreeg en ook daar spetter van koffie op de muur en ranzig... blij dak weg was... dan geklaagd en ze zeiden u moest het direct laten weten wnr je aankwam..... voor de mensen die geboekt hebben hou je maar al vast..... ik had overal fotos getrokken, maarja kreeg geen gehoor meer... beter goed informeren voor je ergens op bied...
Beste Rudy, als de herstelling niet naar wens was zetten we dit graag voor je recht in één van onze winkels (Aalst, Geraardsbergen, Borsbeek). Mvg Team Van de Moer Instruments