Alle reviews van Peter Goorts

  • Review over: OCTA+

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Octa+ Gas+Electriciteit

    ik heb eerder een review geschreven met als titel "Octa+ gas en electriciteit : WEGBLIJVEN". Deze slechte review is ten onrechte, omdat de probelmen van de baan waren na één telefoontje met de helpsdek van Octa+. Zelden zlke competente helpdeskmedewerkers aan de lijn gehad. En dat maakt echt het verschil.

    zit zelf sinds kort bij octa nadat zie een leuk aanbod hadden gedaan van 92 euro per maand
    wat gebeurt er krijg een rekening van 155 euro.
    heb deze nagelopen en zie dat mijn gas op 9000 kwh berekend is en dat voor
    een appartement met alleen een cv op gas. de rest is elektrisch
    hoe komen ze bij zo`n hoge gas verbruik.
    ik heb ze al bericht hier over en dat ze dit moeten veranderen
    naar dat wat afgesproken is en anders maakt er melding van
    wegens misleiding en oplichting en rekening word hoe dan ook niet betaald.


  • Review over: OCTA+

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Octa+ gas en electriciteit : WEGBLIJVEN

    Omvan MEGA als leverancier af te geraken nam ik na het vertrek van mijn huurder een contract voorleegstand voor gas en electriciteit bij Octa+.
    Na een maand had ik een nieuwe huurder en die wou van energieleverancier veranderen.
    Resultaat :
    - Foute afrekening.: 1m3 gas wordt als 1702kWh aangerekend
    - Onwettelijke aanrekening van een vaste vergoeding van 132 euro
    - In de slotfactuur is geen rekening gehouden met één maand voorschotfactuur

    In kort : een maand leegstand zou me méér als 200 euro kosten... Maar ik heb tijdig mijn domiciliëring gestopt....

    Interessant voor juristen : Octa+ heeft contractueel géén optie aangeboden om contract van 3 jaar aan te gaan. Dit is nochtans verplicht in Brussel. Wel kleine lettertjes, maar de transparantie die de wet eist dient juist om niet te moeten vallen over de kleine lettertjes...

    UPDATE : na een simpel telefoontje, en verduidelijking van mijn specifieke situatie is OctaPlus erin geslaagd mijn vertrouwen volledig te herwinnen. Ze gaan een oplossing uitwerken en rechtvaardige bedragen aanrekenen. De persoon aan de telefoon was zo klaar en duidelijk en de oplossing zodanig totaal dat ik Octa+ van harte kan adviseren. Mijn excuses ook aan de helpdeskmedewerkers die ik hard behandeld heb. Zij maken het verschil en verdienen lof !


  • Review over: OCTA+

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Octa+ gas en electriciteit : WEGBLIJVEN

    Omvan MEGA als leverancier af te geraken nam ik na het vertrek van mijn huurder een contract voorleegstand voor gas en electriciteit bij Octa+.
    Na een maand had ik een nieuwe huurder en die wou van energieleverancier veranderen.
    Resultaat :
    - Foute afrekening.: 1m3 gas wordt als 1702kWh aangerekend
    - Onwettelijke aanrekening van een vaste vergoeding van 132 euro
    - In de slotfactuur is geen rekening gehouden met één maand voorschotfactuur

    In kort : een maand leegstand zou me méér als 200 euro kosten... Maar ik heb tijdig mijn domiciliëring gestopt....

    Interessant voor juristen : Octa+ heeft contractueel géén optie aangeboden om contract van 3 jaar aan te gaan. Dit is nochtans verplicht in Brussel. Wel kleine lettertjes, maar de transparantie die de wet eist dient juist om niet te moeten vallen over de kleine lettertjes...

    UPDATE : na een simpel telefoontje, en verduidelijking van mijn specifieke situatie is OctaPlus erin geslaagd mijn vertrouwen volledig te herwinnen. Ze gaan een oplossing uitwerken en rechtvaardige bedragen aanrekenen. De persoon aan de telefoon was zo klaar en duidelijk en de oplossing zodanig totaal dat ik Octa+ van harte kan adviseren. Mijn excuses ook aan de helpdeskmedewerkers die ik hard behandeld heb. Zij maken het verschil en verdienen lof !


  • Review over: Scarlet

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Scarlet Loco en Scarlet Poco

    Scarlet leverde zodanig slechte service op mijn poco lijn dat telewerk niet mogelijk was. Dat was nochtans de reden waarom ik internet aangekocht had. Toen ik wou opwaarderen naar de snelle Loco dienst kon dit niet en extra volume kon ik niet bijbestellen omdat mijn upgrade administratief niet behandeld kon worden. Scarlet weigerde mij gebruik te laten maken van mijn herroepingsrecht en op het moment dat mijn contract verviel sloten ze de foute lijn op mijn andere verblijfsplaats af. Nadat ik heb bedreigd had hadden ze de dienst stopgezet maar dit zonder me de kans te geven bij een andere operator dienst te vragen. Gedurende de tientallen gesprekken hebben ze me steeds beloftes gemaaakt maar nooit gehouden. ik ben belogen en bedrogen. Maanden nadat mijn dienst stopgezet was blijven ze factureren. Gedurende de hele leidensweg is hun portal voor klanten onbruikbaar gebleken en kreeg ik nooit communicatie per email of portal. Scarlet heeft me honderden euro's gekost en vele uren aan de telefoon en in schrijven. NOOIT MEER MET DEZE BENDE OPLICHTERS