Alle reviews van Karina

  • Review over: Tuinmeubelen

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    hebben heel goede uitleg gekregen

    We hebben heel goede uitleg gekregen. En ze waren heel geduldig en vriendelijk en behulpzaam!


  • Review over: Click Meeting

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    I really appreciate the automation…

    I really appreciate the automation features available in the ClickMeeting application, particularly the ability to send automatic notifications to users. However, I find it lacking in the option to set speakers, which hinders conducting meetings from a professional studio setup. Additionally, I would improve the certificate issuance feature; the current template feels outdated. It would be fantastic to have the ability to upload custom templates, perhaps in PNG or JPG format.


  • Review over: Deba Meubelen

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Top!

    Zeer vriendelijk personeel. Perfecte communicatie over de levering.


  • Review over: Boohoo

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Let op met retourkosten

    De kosten voor het retourproces zijn onduidelijk en niet fair. Bij het melden van een retour krijg ik de optie om dit gratis te versturen of voor € 6,00. Ik kies uiteraard voor gratis versturen. Sta ik vervolgens bij PostNL, moet ik € 19,00 betalen voor het pakket. Ik bestel hier niet weer.


  • Review over: Lichtkoning

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vernieuwing

    Heel veel keuze,mooie verlichting Prijs/kwaliteit Geduldige en behulpzame verkoper(Jeroen)👍 Klein probleem onmiddellijk opgelost,top service. Heel blij met mijn vernieuwd interieur 🤩


  • Review over: Albelli

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ik heb mijn uitnodigingen jammer genoeg…

    Ik heb mijn uitnodigingen jammer genoeg niet kunnen gebruiken omwille van jullie logo + bestelling nummer op de achterzijde van het kaartje. Ik heb er bij kaartje2go nieuwe moeten bestellen en die ik bij jullie besteld had in de vuilbak moeten gooien. Heel jammer, want de kaartjes waren heel mooi.


  • Review over: Albelli

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Top!

    Een fout bij de levering werd snel en vriendelijk opgelost


  • Review over: Loop Earplugs

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Heel tevreden van mijn Loop earplugs

    Heel tevreden van mijn Loop earplugs. Eindelijk 's nachts kunnen slapen zonder storende geluiden. En ook de earplugs om geluid te dempen zijn geweldig. Me onder de massa te begeven zonder de stress die ik ervaar van overmatig lawaai. De naverkoop service is super. Direct antwoord op je mailtje en goede opvolging. Jammer dat ik Loop niet eerder ontdekte. Dikke pluim


  • Review over: Geekmaxi

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hibrew koffiezetapparaat

    Snelle verzending, mooi koffiezetapparaat, fijn dat je zelfde sterkte kunt instellen.


  • Review over: bodum

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Geen klantenservice!

    Ook ik had de reviews niet gelezen, had ik dat maar wel gedaan. Ik heb via het formulier contact opgenomen met hun klantenservice. Kreeg een automatisch aangemaakt bericht: "Your request (XXX) has been received and is being reviewed by our support staff". Na twee weken niets gehoord en opnieuw contact gezocht, maar daar volgde helemaal geen reactie op. Al jaren gebruik ik producten van Bodum, maar ik had ze niet eerder rechtstreeks via hun website besteld. Dat zal ik in het vervolg niet meer doen. Ook ga ik een ander merk proberen. Wat een teleurstellende ervaring!


  • Review over: Apotheek Online

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Alles in orde

    Alles in orde. Snel en netjes verpakt.


  • Review over: Coolblue

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wasmachine

    Wij hadden een wasmachine besteld, bleek dit een dubbel boeking was, dus wij kregen de wasmachine niet meer. Niks te horen gekregen dus zelf maar gebeld. Twee dagen voor niks naar België gereden vanuit Nederland (benzinekosten €100). Nogmaals gebeld en te horen gekregen dat we de wasmachine dan aankomende dinsdag zouden krijgen. Ik kreeg maar geen bevestigingsmail, dus nog een keer gebeld. Bleek dat de wasmachine toch NIET beschikbaar was, terwijl ik VIER keer heb nagevraagd "kunnen we nu wel zeker weten dat de wasmachine komt en er niet weer voor niks zijn?". VIER keer te horen gekregen dat wij de wasmachine zekerweten krijgen. Dus toen wij nog een keer belden, te horen gekregen dat we een nieuwe wasmachine kunnen kopen en maar 10 euro korting krijgen. TIEN EURO, terwijl wij alleen maar verkeerde informatie krijgen, niks te horen krijgen over dubbele boekingen of dergelijke. Als wij zelf niet gebeld hadden dan hadden we nu nog steeds niks geweten en dinsdag weer voor NIKS in België gezeten. Echt nooit meer bij jullie bestellen.
    Raad deze site ten zeerste af.

    ALLES VOOR EEN GLIMLACH.
    Dé slagzin waar COOLBLUE mee schermt, zélfs wanneer je als een zak oud vuil door een aantal medewerkers van dit bedrijf wordt behandeld. Woorden zoals:
    "Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. DAT MAG NATUURLIJK NIET GEBEUREN!!”
    liggen als dooddoener bij alle medewerkers van Coolblue voorin de mond bestorven;
    Ach moeten ze bij Coolblue denken: Onze klanten, de onbenullen...
    Hierbij mijn nare ervaringen die ik heb ondervonden met Coolblue en die ik graag wil delen;
    Op of rond 18 februari 2022 via de site van Coolblue een afspraak ingepland t.b.v. het vervangen van de batterij van mijn I-Phone;
    De dato 20 februari 2022 een mailtje ontvangen dat ik op 23 februari 2022 werd verwacht in de winkel aan het Oostplein in Rotterdam tussen 13.00 en 13.30 uur;
    Zekerheidshalve de avond voor de geplande afspraak in Rotterdam, nog een telefoontje gepleegd i.v.m. de vraag of dat de afspraak nog stond. Antwoord, “Ja hoor” (Na18 minuten in de wacht te hebben gestaan (!!);
    Op de dag van de afspraak in Rotterdam, wist niemand iets van mijn komst (!!);
    Aantoonbaar schriftelijk bewijs dat de afspraak bekend was, werd gepareerd met het alom bekende antwoord: “Excuses voor het ongemak” en daar kon ik het mee doen om hierna de winkel uit te worden gebonjourd en zeker niet op de laatste plaats met een “ALLES VOOR DE WELBEKENDE GLIMLACH”.
    Mailberichten, telefoontjes met diverse callcentermedewerkers (Kathy, Anouk, Darlycha, Ismael en zo kan ik nog even doorgaan, hebben tot niets geleid. Nou ja: Voor al het “ongemak” werd mij in de eerste instantie het schamele bedrag van € 10 aangeboden om daarna dit bedrag te verhogen naar wel € 20
    Een reis van ruim 120 km VV woning - Rotterdam naast alle andere gemaakte kosten, zijn met het aangeboden bedrag nauwelijks goed te maken.
    Het uitblijven van een reactie op mijn brieven (Zelfs geen ontvangstbevestiging) én van de heer of mevrouw Kay Dieke (Klantenservice Rotterdam) én het hoofd Klantenservice op het hoofdkantoor in Rotterdam aan het Weena nr. 664 was wel het meest teleurstellende. Hoezo elke fatsoensnorm binnen dit kader met voeten tredend. Ten overvloede: Hiermee heeft Coolblue heel duidelijk en zonder omwegen aangegeven hoe ze over hun (Vaste) klanten -zoals eerder gememoreerd- denken.
    Mijnheer Pieter Zwart, u zult als bestuursvoorzitter en CEO van een ooit door u opgestart bedrijf aan de Oude Dijk in Rotterdam, waar u met een ongekende gedrevenheid en hoge verwachtingen, langzaam maar niet minder zeker uitgehold gaat zien worden door een paar incompetente medewerkers, zeker en vast verdrietig van worden.
    Eric Neyndorff


  • Review over: Aaptiv

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    More than five stars! Life changer

    Can I have more stars? I have been wanting and all audio fitness app for so long, and Aaptiv exceeds all my expectations. The workouts are clear, and the coaching is motivational while pushing me. I can now run farther, and I am much stronger than when I started last summer. I recommend this app for anyone likes the idea of classes, but does not want to fit into a gym’s schedule, or anyone wanting to run, but maybe finds it boring.


  • Review over: Takeaway

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Sushi besteld via Thuisbezorgd mmmm

    Sushi besteld via Thuisbezorgd.
    Duurde best wel lang, we moesten er nog achteraan bellen, want na een uur zaten we nog te wachten.

    Maar de sushi was superlekker, de bezorger holde met gemak alle trappen op (4 hoog), dus dat was heel aardig.

    En natuurlijk heel makkelijk dat je de deur niet meer uit hoeft!


  • Review over: ProbeerNu

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    gratis ipad bij telegraaf

    je moet geluk hebben met net toevallig een goede aanbieding
    volgens mij stond er eerst meer op toch?
    maar toevallig had ik dus geluk want mijn moeder wil al heel lang een ipad en die krijg je nu bij de telegraaf via probeernu, dan hebben we allebei wat :)


  • Review over: Zonzoo

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Weg telefoon lekker recyclen

    Had een nieuwe telefoon nodig en ik hoorde dat ze er dus nog veel mee konden doen als je je oude telefoon inleverde dus dat heb ik maar gedaan. Bij zonzoo dus. Nee, je wordt er niet rijk van ofzo maar anders had ik mijn telefoon weggegooid, dus alles is meegenomen toch! En beter voor het milieu