Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Regiobloemist heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Enerzijds hebben klanten gemeld dat ze uiteindelijk geld hebben teruggekregen na annulering van een bestelling (50%), maar anderzijds hebben sommige klanten aangegeven geen geld terug te hebben gekregen (50%). De bloemen blijken wel lang mooi te blijven staan volgens klanten (100%), maar er zijn ook klachten over late levering en gebrek aan controle en snelheid bij terugbetaling (50%). Verder wordt er ook kritiek geuit op de hoge extra leveringskosten van 10 € (100%). Over het algemeen lijkt het retourbeleid van Regiobloemist gemengde gevoelens op te roepen bij klanten.