Regiobloemist

127 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor Regiobloemist komt uit 127 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Regiobloemist gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Regiobloemist heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Enerzijds hebben klanten gemeld dat ze uiteindelijk geld hebben teruggekregen na annulering van een bestelling (50%), maar anderzijds hebben sommige klanten aangegeven geen geld terug te hebben gekregen (50%). De bloemen blijken wel lang mooi te blijven staan volgens klanten (100%), maar er zijn ook klachten over late levering en gebrek aan controle en snelheid bij terugbetaling (50%). Verder wordt er ook kritiek geuit op de hoge extra leveringskosten van 10 € (100%). Over het algemeen lijkt het retourbeleid van Regiobloemist gemengde gevoelens op te roepen bij klanten.

“Geen geld terug ontvangen”

“Uiteindelijk geld teruggekregen”

“Ik kan Regiobloemist gerust aanbevelen”

“De bloemen zijn nog niet geleverd na 2 dagen”

“Late levering in verband met sluitingsdag bloemist”

“De extra leveringskost van 10 € vind ik echter overdreven gezien het boeket op zichzelf reeds stevig wordt verrekend”

“bestelling niet geleverd, gebrek aan controle en snelheid bij terugbetaling”

“Bloemen hebben bijna 14 dagen mooi gestaan”

“Geen geld teruggekregen na annulering van bestelling”

👍 3   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Katja Willems - 16 april 2024Trustpilot 🔗

  • Zeer slechte service
  • Niet op tijd geleverd
  • Geen antwoord op e-mails
  • Geen geld terug ontvangen

Mevr. C Waaasdorp - 13 september 2023Trustpilot 🔗

  • Bloemen 5 dagen onderweg
  • Moment van bezorging te vroeg
  • Bloemen op dag 6 op te halen
  • Klantenservice neemt geen verantwoordelijkheid
  • Klantenservice leest inhoud van mails niet
  • Uiteindelijk geld teruggekregen

Jürgen Büttgenbach - 24 mei 2022Trustpilot 🔗

  • Fijne zeer goede service
  • Levering helemaal op tijd en de bloemen waren in top conditie en super verpakt.
  • Ik kan Regiobloemist gerust aanbevelen

Geo Wouters - 16 mei 2017Trustpilot 🔗

  • De bloemen zijn nog niet geleverd na 2 dagen

Nicole V - 7 januari 2016Trustpilot 🔗

  • Mooie kwaliteit bloemen en service
  • Late levering in verband met sluitingsdag bloemist
  • Geen problemen met levering

Jean Doumont - 3 januari 2016Trustpilot 🔗

  • Stevige prijs maar eenvoudig
  • Het geleverde boeket was in overeenstemming met de beschrijving ervan op de website. Betaling creditcard online ging vlot
  • Levering zoals overeengekomen met voorafgaand een telefoontje
  • De extra leveringskost van 10 € vind ik echter overdreven gezien het boeket op zichzelf reeds stevig wordt verrekend

Dries - 1 december 2015Trustpilot 🔗

  • bestelling niet geleverd, gebrek aan controle en snelheid bij terugbetaling

Inge vrijsen - 3 september 2015Trustpilot 🔗

  • Prachtig boeket bloemen
  • Mooi boeket bloemen geleverd
  • Geweldige service van de winkel Claas uit Edegem
  • Bloemen hebben bijna 14 dagen mooi gestaan

Els Lisson - 30 juli 2015Trustpilot 🔗

  • Levering van bloemen niet zoals beloofd 1 dag later!!
  • Geen uitleg ontvangen waarom de levering vertraagd was
  • Evaluatie ontvangen in het Frans in plaats van het Nederlands
  • Geen geld teruggekregen na annulering van bestelling