Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Radisson Blu ontvangt overwegend positieve beoordelingen met behulpzaam en vriendelijk personeel (80%). Gasten hebben genoten van de vriendelijke behandeling en waardering die zij ontvingen, en de mogelijkheid tot late check-out bij vluchtvertragingen (70%). Het hotel wordt geprezen om de goede service in het restaurant en de bar, evenals het topkwaliteit ontbijt met goede service (90%). Sommige gasten hebben echter klachten geuit over het ontbreken van gratis water op de kamer en het gebrek aan reactie van de bar- en voedselmanager (40%). Over het algemeen biedt Radisson Blu een goed verblijf met gezellige kamers en een rustige sfeer (70%).