Radisson Blu

10 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.2 voor Radisson Blu komt uit 10 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Radisson Blu gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (2)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het communicatiesysteem van Radisson Blu scoort hoog met behulpzaam en vriendelijk personeel (100%) dat beschikbaar is bij de receptie en in het restaurant/bar. Ook de top service in het restaurant en de bar wordt geprezen (100%). Helaas waren er enkele problemen met betalingen die herhaaldelijk werden afgewezen en toch van de rekening werden afgeschreven (30%). Daarnaast werd er geen reactie ontvangen van de bar- en voedselmanager (0%). De locatie van het hotel is echter goed, met een rustige kamer (100%).

“geen directe toegang tot voorafbetaald geld”

“Geweldige bed en goede locatie”

“Geweldig hotel in het centrum van Malmö met vriendelijk en behulpzaam personeel”

“Bar in de lobby geopend 's avonds en 's nachts”

“Topkwaliteit ontbijt in de lobby met goede service”

“Betalingen werden herhaaldelijk afgewezen en toch van rekening afgeschreven”

“Geen reactie ontvangen van bar- en voedselmanager”

“Chic en flexibel verblijf”

“Rustige kamer”

“Goeie ligging”

👍 9   👎 3

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Hanne - 18 maart 2024

  • redelijk basic hotel
  • extra betaling na volledige voorafbetaling
  • geen directe toegang tot voorafbetaald geld

romain - 1 maart 2024

  • Geweldige bed en goede locatie
  • Mooie kamer en goed verzorgd
  • Gratis water ontbreekt op de kamer
  • Toplocatie bij bezienswaardigheden

Margot - 27 november 2023

  • Geweldig hotel in het centrum van Malmö met vriendelijk en behulpzaam personeel
  • Bar in de lobby geopend 's avonds en 's nachts
  • Hoge kwaliteit eten in het restaurant met veel keuze
  • Topkwaliteit ontbijt in de lobby met goede service

Tristan Cools - 16 november 2023

  • Prachtig hotel met gezellige kamers en vriendelijk personeel
  • Betalingen werden herhaaldelijk afgewezen en toch van rekening afgeschreven
  • Geen terugbetaling ontvangen voor dubbele betalingen
  • Geen reactie ontvangen van bar- en voedselmanager

L. De Vos - 4 november 2023

  • Vriendelijke behandeling
  • Chic en flexibel verblijf
  • Top ontbijt en heerlijke maaltijd
  • Comfortabele bedden en goede airco
  • Rustige kamer
  • Handige locatie bij terminal 5

MarkJeroen - 19 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Rustige kamer

Imke - 8 februari 2019Trustpilot 🔗

  • ZALIG groot bed
  • Gratis water op de kamer
  • Mooie kamer
  • Goeie ligging
  • Alles is mooi verzorgd