PuyduFou

76 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6 voor PuyduFou komt uit 76 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor PuyduFou gevonden hebben:

ErvaringenSite (14)
TrustPilot (62)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van PuyduFou heeft verschillende problemen, waaronder het niet terugbetalen van geannuleerde tickets (40%), onduidelijke communicatie over annuleringsbeleid (20%), en geen mogelijkheid tot gratis annuleren of herroepingsrecht (10%). Er is ook melding gemaakt van dubbele betaling zonder terugbetaling (5%), annuleringsverzekering die beperkt werkt (5%), en onbetrouwbare informatie over terugbetalingen (10%). Echter, sommige bezoekers hebben wel positieve ervaringen gehad zoals geen moeilijkheden bij het veranderen van tickets en het feit dat het park fantastisch is. Over het algemeen heeft het retourbeleid van PuyduFou ruimte voor verbetering en zou het meer transparantie en flexibiliteit moeten bieden aan klanten.

“Mogelijkheid tot annuleren had overwogen moeten worden”

“Weigering om de tickets te veranderen”

“Dubbele betaling en geen terugbetaling”

“Fantastisch!”

“Geannuleerd zonder terugbetaling”

“Onjuiste annuleringsmail.”

“Annuleren is onmogelijk zonder te betalen”

“Annuleringskosten van 50% van de verblijfsprijs om deze waarschijnlijk in de dagen daarna tegen volle prijs door te verkopen”

“Geen rechten om te annuleren zonder kosten, zelfs vele maanden van tevoren”

“Annuleringsverzekering die slechts in enkele gevallen werkt”

👍 1   👎 27

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

nadia poirat - 12 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Top attracties
  • Prachtige decors
  • Top acteerwerk
  • Lang wachten in de rij
  • Niet genoeg zitplaatsen om te wachten
  • Te weinig schaduwruimte voor gevoelige personen
  • Restaurant service te verbeteren
  • Vriendelijkheid personeel te verbeteren
  • Inchecken voor hondenpension te verbeteren
  • Hulp bij gebrek aan ruimte te verbeteren voor hondenpension
  • Last minute oplossing vinden voor hond
  • Communicatie verbeteren, vooral 2 dagen voor het verblijf
  • Mogelijkheid tot annuleren had overwogen moeten worden

Begoña - 6 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Rampzalige after-sales service
  • We hielden van de show en het park
  • We hebben een fout gemaakt in de ticketdata
  • Weigering om de tickets te veranderen

Azema - 24 april 2024Trustpilot 🔗

  • Dubbele betaling en geen terugbetaling

Marina Lionel Fatlions - 13 april 2024Trustpilot 🔗

  • Fantastisch!

S R - 30 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Geannuleerd zonder terugbetaling

Paco Castillo - 28 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Onjuiste annuleringsmail.
  • Goedemorgen, onjuiste e-mails verwart annuleringsdag, verlies van tickets voor Puy du Fou Spanje.

Aurélie Nicolaon - 27 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Annuleren is onmogelijk zonder te betalen
  • Annuleringskosten van 50% van de verblijfsprijs om deze waarschijnlijk in de dagen daarna tegen volle prijs door te verkopen
  • Geen rechten om te annuleren zonder kosten, zelfs vele maanden van tevoren
  • Annuleringsverzekering die slechts in enkele gevallen werkt
  • Geen flexibiliteit

noé - 15 maart 2024

  • Tickets geannuleerd zonder terugbetaling
  • Misleidend over gebruik van tickets voor toekomstige evenementen
  • Geen geld teruggegeven voor geannuleerde tickets
  • Onbetrouwbare informatie over terugbetalingsmogelijkheden

Linde - 7 februari 2024

  • Geen geld terug ontvangen na annulering van tickets
  • Onvoldoende communicatie over annuleringsbeleid
  • Verwijderen van negatieve reviews op Google

Enzo - 20 januari 2024

  • Geen herroepingsrecht, geen kans om gratis te annuleren, annuleringsverzekering
  • Gebrek aan flexibiliteit bij boeking en annulatiekosten

Japsus japs - 20 september 2023Trustpilot 🔗

  • Geven geen geld terug
  • Annulering van tickets zonder terugbetaling
  • Gebrek aan transparantie in retourbeleid

Lola - 15 september 2023Trustpilot 🔗

  • Geen wijzigingen in de invoer met voldoende voorafgaande kennisgeving.
  • Geen geld teruggeven in geval van annulering vanwege regen.
  • Misbruik van transportprijzen.

Arlette Pegorier - 19 april 2023Trustpilot 🔗

  • Goede aanvankelijke transactie
  • Klantenservice moeilijk te bereiken
  • Ingewikkeld retourbeleid

Patrick Laville - 8 augustus 2020Trustpilot 🔗

  • Gebrek aan respect voor gehandicapten
  • Slecht georganiseerd telefonisch reserveringssysteem
  • Geen antwoord op telefoontjes
  • Hoge telefoonkosten voor wachten
  • Onpersoonlijk antwoord op e-mails
  • Onaangename behandeling van klanten
  • Geen passende oplossingen voor gehandicapten op de website

pierre-jean allory - 9 juni 2020Trustpilot 🔗

  • Vreselijke klantenservice
  • Middeleeuwse klantenservice, moet moderniseren
  • Moeilijke retournering, kosten voor eten verloren
  • Geen volledige restitutie voor annulering vanwege covid
  • Dienst niet geleverd, kosten behouden
  • Verzoek om vouchers terug te sturen na restitutie
  • Leugens, onlogische beperkingen om zich te onttrekken
  • Minachting voor klanten, onwaardig gedrag