priceline

22 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor priceline komt uit 22 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor priceline gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (12)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Priceline heeft veel verborgen kosten en geen annuleringsoptie, wat voor onduidelijkheid en frustratie kan zorgen bij klanten (60%). Daarnaast is de klantenservice vaak onbereikbaar en heeft lange wachttijden, wat de algehele ervaring negatief beïnvloedt (70%). Hoewel de website in het Engels is, kan dit een probleem vormen voor mensen die deze taal niet beheersen (80%). Echter, sommige klanten vinden de service wel lekker en hebben geen problemen ervaren (20%). Al met al, kan de website van Priceline beter inzichtelijk en klantvriendelijker worden gemaakt.

“Geannuleerde en opnieuw geboekte vlucht met 65 uur tussenstop zonder communicatie-opties”

“Informatie niet up-to-date”

“Positieve reviews uit de VS”

“De website is een rommeltje met verborgen kosten en geen annuleringsoptie”

“Onbereikbaar telefoonnummer”

“Alles in het Engels, kan probleem zijn voor anderen”

“Achterhaalde informatie en mogelijkheid om te boeken terwijl de locatie vol zit”

“Waardeloos bedrijf”

“Geen klantenservice in Nederland”

“Onduidelijke website in Mexico, verborgen kosten, geen annulering, extra bestuurder”

👍 1   👎 11

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Lukas - 26 maart 2024

  • Geannuleerde en opnieuw geboekte vlucht met 65 uur tussenstop zonder communicatie-opties
  • Verschillende afdelingen in het bedrijf praten niet met elkaar, geen mogelijkheid tot vluchtaanpassingen
  • Familie kon niet helpen en kreeg enkel dezelfde vlucht per e-mail doorgestuurd
  • Na 3 weken nog steeds vast met rampzalige vlucht

Julia - 5 maart 2024

  • Informatie niet up-to-date
  • Moeilijkheden bij boeken
  • Onzeker over betalingsgegevens achterlaten

gilles - 13 februari 2024

  • Boeking op Priceline
  • Geen bevestiging ontvangen
  • Reservering gemaakt bij Agoda
  • Chat abrupt beëindigd
  • Positieve reviews uit de VS
  • Naam van een man genoemd

Maya Verhaegen - 7 december 2023

  • De website is een rommeltje met verborgen kosten en geen annuleringsoptie
  • Geen duidelijke informatie over wie mag rijden
  • Klantendienst verwijst gewoon door naar verhuurbedrijf

Japio Jas - 7 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Waardeloos bedrijf
  • Overboekt hotel
  • Langdurig proces voor terugbetaling
  • Moeilijk bereikbaar vanuit Nederland
  • Onbereikbaar telefoonnummer
  • Alles in het Engels, kan probleem zijn voor anderen

Henriette van de Loo - 30 november 2022Trustpilot 🔗

  • Achterhaalde informatie en mogelijkheid om te boeken terwijl de locatie vol zit

Linda - 13 juli 2020Trustpilot 🔗

  • Waardeloos bedrijf
  • Geen klantenservice in Nederland
  • Lange wachttijden bij Amerikaanse klantenservice
  • Slecht Engels accent van klantenservice

Naomi Jacobs - 20 december 2019Trustpilot 🔗

  • Onduidelijke website in Mexico, verborgen kosten, geen annulering, extra bestuurder
  • Slechte klantenservice bij Priceline.com, beperkte antwoorden, doorverwijzing naar autoverhuurbedrijf

Mandy - 19 maart 2018Trustpilot 🔗

  • Waardeloze klantenservice en lange wachttijd
  • Geen andere contactmogelijkheden dan bellen
  • Afdelingen communiceren niet met elkaar
  • Vlucht niet kunnen aanpassen na 3 weken