priceline

22 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor priceline komt uit 22 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor priceline gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (12)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Priceline heeft enkele problemen op basis van de reviews. Een groot nadeel is dat er gevallen zijn waarbij klanten geld verliezen zonder een oplossing te krijgen (66%). Ook is het niet mogelijk om te annuleren vanwege Corona, wat voor veel frustraties kan zorgen (33%). Daarnaast is het moeilijk om contact op te nemen met Priceline en kunnen klanten hun auto niet ophalen, waardoor ze weer geld kwijt zijn (100%).

“Geld kwijt zonder oplossing”

“Niet mogelijk contact te krijgen, auto niet kunnen ophalen, geld kwijt”

“niet kunnen annuleren vanwege Corona”

👍 0   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

S. Goethals - 29 maart 2024

  • Vreselijke ervaring met autoverhuur
  • Geen auto overhandigd bij aankomst
  • Onbereikbaarheid en geen reactie op e-mails
  • Geld kwijt zonder oplossing

Sanne - 6 december 2023Trustpilot 🔗

  • Niet mogelijk contact te krijgen, auto niet kunnen ophalen, geld kwijt

alyssa - 8 november 2023

  • klantendienst te lang wachten
  • niet kunnen annuleren vanwege Corona
  • slechte ervaring
  • geen contact met klantendienst in Nederland

Mandy - 19 maart 2018Trustpilot 🔗

  • Waardeloze klantenservice en lange wachttijd
  • Geen andere contactmogelijkheden dan bellen
  • Afdelingen communiceren niet met elkaar
  • Vlucht niet kunnen aanpassen na 3 weken