Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Pieces heeft zowel voor- als nadelen. Positief is dat het gemakkelijk is om later met Klarna te betalen (25%), retourneren zonder gedoe is (10%), en er is goede service en snelle levering (15%). Daarnaast is de klanttevredenheid belangrijk en merkbaar (5%). Aan de andere kant zijn er problemen met communicatie, moeilijke bereikbaarheid, en onvriendelijk personeel (15%). Het retourproces kan ingewikkeld zijn en het kan lang duren voordat er een oplossing wordt geboden (10%). Al met al is de ervaring met de klantenservice van Pieces gemengd.