PEUGEOT SAVEURS

13 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.2 voor PEUGEOT SAVEURS komt uit 13 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor PEUGEOT SAVEURS gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (5)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van PEUGEOT SAVEURS heeft enkele voor- en nadelen. Het bedrijf lijkt niet erg responsief te zijn op klachten over defecte producten, wat frustrerend kan zijn voor klanten. Aan de andere kant lijkt de garantiebeleid ook ontoereikend te zijn, wat kan resulteren in teleurstelling voor de consumenten. (60%)

“Defect product, onbereikbare klantenservice, slecht garantiebeleid”

👍 0   👎 1

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Customer - 2 november 2022Trustpilot 🔗

  • Defect product, onbereikbare klantenservice, slecht garantiebeleid