Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van PEUGEOT SAVEURS heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de positieve kant, wordt de vlotte bestelling en topkwaliteit van de molen geprezen (100%). Het product past mooi in de keuken en maalt peper en zout perfect (100%). Aan de negatieve kant, duurde het lang om antwoord te krijgen van het Franse hoofdkantoor (50%). Klanten vonden het ook moeilijk om de molen te vullen en in elkaar te zetten (50%). De klantenservice wordt als onbestaande beschouwd (0%). Al bij al blijkt dat de communicatie van PEUGEOT SAVEURS verbeterd kan worden om de klanttevredenheid te verhogen.