Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. NordPass communiceert efficiënt en snel met klanten via een live chat-functie, waarbij medewerkers behulpzaam zijn en problemen kunnen oplossen. De browserextensies en mobiele apps zijn functioneel en voldoen aan de eisen van gebruikers. Er zijn echter klachten over problemen met de Mac desktop app en biometrische opties die niet goed werken, wat frustratie kan veroorzaken. Er zijn ook klachten over onduidelijke communicatie en automatische verlenging van abonnementen, wat tot gevoelens van bedrog kan leiden. Over het algemeen lijkt NordPass tevredenheid te bieden aan veel gebruikers, maar de communicatie en betalingsbeleid kunnen verbeterd worden om verwarring en ontevredenheid te voorkomen. (50%)