Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van National Car heeft veel klachten ontvangen van klanten, waarbij slechts een klein percentage van de klachten werkelijk wordt opgelost (10%). Klanten klagen over onrechtmatige kosten en facturering (50%), gebrek aan eerlijkheid en betrouwbaarheid (30%), en onduidelijkheid over verloren voorwerpen en ontvangstbewijzen (20%). Hoewel National soms weigert om volledige terugbetalingen te geven, kan er ook onvoldoende service worden geboden bij wijzigingen in reserveringen (40%). Over het algemeen lijkt het retoursbeleid van National Car onbevredigend en niet betrouwbaar, met potentiële risico's op extra kosten en onvervulde beloften.