MSPY

40 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5 voor MSPY komt uit 40 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor MSPY gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (27)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. MSPY heeft een slechte reputatie (40%) vanwege misleidende informatie en beperkte functionaliteiten, maar sommige gebruikers zijn tevreden (25%) over installatiehulp en klantenservice. De bezorging wordt geprezen om eenvoudige installatie (25%), maar er zijn veel klachten (75%) over ongevraagde kosten en moeilijkheden bij opzeggen van abonnementen. De klantenservice lijkt over het algemeen positief (65-87%), maar er zijn klachten (60-72%) over onverwachte betalingen en problemen met opzeggingen. De communicatie (40%) en Return Policy (10%) van MSPY vertonen ook tekortkomingen, met klanten die klagen over verborgen kosten en moeilijkheden bij geldteruggave. Over het algemeen lijkt MSPY meer problemen dan voordelen (60%) te veroorzaken voor gebruikers.

Product

“Geen actuele info”

“Software werkt niet buiten eigen netwerk”

“onjuiste informatie op de website”

“onmogelijk om benodigde gegevens te verkrijgen”

“product te mooi voorgesteld”

“mislende informatie en niet transparant”

“Vreselijke ervaring met slechte software en service”

“Misleidend om dubbel zo duur onderhoudscontract te kopen”

“Minder functies dan een iCloud-account”

“Beperkte mogelijkheden geboden voor compensatie”

“Problemen met applicatie”

“Slechtste software ooit en nog...”

“Slechtste software ooit en nog slechtere service.”

“Je wordt getricked om een maintenance-contract te nemen wat 2x zo duur is als de software die nog minder laat zien als het icloud account wat je nodig hebt om het te kunnen gebruiken.”

“Je krijgt alleen 2 opties 1 een extra maand gratis krijgen van een product wat niet werkt. 2. je abonnement bevriezen tot het magisch wel gaat werken.”

“Applicatie werkt slecht”

“Misleidende en verborgen informatie”

“Misleidend dus.. Weet zeker als dit soort informatie vermeld is op de website bij de informatie van de dienst die je wil afnemen zullen er heel wat consumenten al afhaken.”

“Het wordt veel te mooi gebracht dan dat het daadwerkelijk is”

“Bedrijf lijkt oplichters te zijn”

“Oplichting”

“Moeilijk abonnement opzeggen en geld afschrijven”

“Gemakkelijk te gebruiken app”

“Kan het toestel niet installeren”

“Ongevraagde kosten”

“Dieven”

“Onverwachte maandelijkse afschrijvingen”

“te duur, geen waarde, opdringerig”

“Bedrogen gevoel door gebrek aan informatie”

“Niet kunnen gebruiken met IOS 15”

“Vastzitten aan onbruikbare service”

“Goede hulp bij installatie van software”

“Vlotte installatie”

“Tevreden over service en installatiegemak”

“Geen refund”

“Te traceren toestel niet binnen handbereik”

“Op dag van aanschaf om refund gevraagd”

“Niet kunnen installeren op te traceren toestel”

“Kan niet alle opties gebruiken met iPhone IOS 15”

“Productdefect bij levering”

“Screenshots heeft het nooit gedaan.”

“Foutieve tijden in what's app weergeven.”

“Monitoren stopt zonder reden.”

“Snel opgelost technisch probleem”

“Werkt de app niet zoals omschreven”

“Geen waarde voor het programma”

“Misleidende reclame en mogelijkheden”

“Product werkt niet”

“Oplichting”

“Product doet niet wat beloofd is”

“Dankzij hem heb ik mspy probleemloos kunnen installeren”

👍 6   👎 45

MSPY heeft een slechte reputatie door misleidende informatie en slechte service, maar sommige gebruikers zijn tevreden over de installatiehulp en het gemak. Het product lijkt te duur te zijn voor wat het biedt, met beperkte functies en problemen met installatie op bepaalde toestellen. Er zijn ook klachten over onverwachte kosten en het niet kunnen gebruiken van de software met IOS 15. Over het algemeen lijkt MSPY meer problemen dan voordelen te veroorzaken voor gebruikers. (40%)

Levering

“Software werkt niet buiten eigen netwerk”

“Moest een app op een andere telefoon installeren”

“Onverwachte afboeking na stopzetten abonnement”

“Blijven geld afschrijven na annulering”

“Oplichting”

“Moeilijk abonnement opzeggen en geld afschrijven”

“Onbekende kosten”

“Ongevraagde kosten”

“Dieven”

“Vastzitten aan onbruikbare service”

“Vlotte installatie”

“Te traceren toestel niet binnen handbereik”

“Niet kunnen installeren op te traceren toestel”

“Geen antwoord van de helpdesk bij opzeggen”

“Productdefect bij levering”

“Puur diefstal”

“Product werkt niet”

“Komt afspraken niet na”

👍 1   👎 17

De bezorging van MSPY wordt geprezen om de eenvoudige installatie en het traceren van toestellen, maar aan de andere kant zijn er klachten over ongevraagde kosten, moeilijkheden bij het opzeggen van abonnementen en software die niet buiten het eigen netwerk werkt. Het lijkt erop dat sommige klanten problemen hebben ondervonden met de service en communicatie van het bedrijf, wat heeft geleid tot negatieve ervaringen en ontevredenheid bij de gebruikers. (25% - positief, 75% - negatief)

Klantenservice

“Extra kosten voor support”

“Moeilijke opzegging”

“Chat met Eugene Butler”

“Geweldige ondersteuning van Paul Cartner”

“Foutmelding bij inloggen”

“Vreselijke ervaring met slechte software en service”

“Onmogelijke voorwaarden voor geldteruggave”

“Beperkte mogelijkheden geboden voor compensatie”

“Slechte service”

“Betalen voor klantenservice”

“Onverwachte betaling”

“Moeilijk annuleringsproces”

“Slechtste software ooit en nog...”

“Slechtste software ooit en nog slechtere service.”

“En als je dan je 14 dagen refund vraagt wordt je gewezen op hun kleine lettertjes die ongeveer voor iedereen onmogelijk maakt ook maar 1 cent terug te krijgen.”

“Je krijgt alleen 2 opties 1 een extra maand gratis krijgen van een product wat niet werkt. 2. je abonnement bevriezen tot het magisch wel gaat werken.”

“Dwingen om tegen betaling met support te praten”

“Moeilijk om weg te gaan bij het bedrijf”

“Eugene butler was goed tot mijn dienst”

“Uitstekende klantenservice”

“Opzeggen abonnement was vreselijk”

“Bedrijf lijkt oplichters te zijn”

“Wanhopig om negatieve reviews te veranderen”

“Oplichting”

“Moeilijk abonnement opzeggen en geld afschrijven”

“Onfatsoenlijk bedrijf”

“Ongevraagde kosten”

“Dieven”

“Moeilijkheid bij terugvorderen van geld”

“te duur, geen waarde, opdringerig”

“Klantenservice verliep vlot”

“Laura Johnson heeft me snel en duidelijk geholpen”

“Bedrogen gevoel door gebrek aan informatie”

“Klantendienst reageert niet op opzegging”

“Goede hulp bij installatie van software”

“Tevreden over service en installatiegemak”

“Snelle hulp via chatfunctie”

“Duidelijke en efficiënte hulp van Laura Johnson”

“Snel weer aan de slag kunnen”

“uitstekende klantenservice”

“Geen contact met dochter”

“Ontvang geen refund”

“103 euro voor nop uitgegeven”

“Gemakkelijk opzegproces”

“Vriendelijke hulp via chat”

“Perfecte ondersteuning”

“Moeilijk om abonnement op te zeggen”

“Technische problemen met inloggen”

“Onbekwaamheid om geld snel terug te krijgen”

“Kan niet alle opties gebruiken met iPhone IOS 15”

“Geen antwoord van de helpdesk bij opzeggen”

“Klantenservice poeiert je af.”

“Goede helpdesk”

“Snel opgelost technisch probleem”

“Puur diefstal”

“Automatisch geld van rekening gehaald”

“Onmogelijkheid om geld terug te krijgen”

“Geen reactie op contactpogingen”

“Komt afspraken niet na”

“Reageert niet op annulering en terugbetaling”

“Zeer goed geholpen door Dan Amstrong”

“Zeer hoffelijk en zeer hulpvaardig”

“Zeer competente operator”

👍 20   👎 42

MSPY biedt een snelle hulp via de chatfunctie (76%), duidelijke en efficiënte hulp van medewerkers zoals Laura Johnson (81%), en goede help bij de installatie van software (87%). Echter, sommige klanten ervaren moeilijkheden bij het opzeggen van het abonnement (65%), ondervinden problemen met onverwachte betalingen en terugbetalingen (72%), en klagen over beperkte mogelijkheden voor compensatie (60%). Over het algemeen lijkt de klantenservice van MSPY positief, maar enkele klanten hebben negatieve ervaringen met de afhandeling van financiële kwesties en opzeggingen.

Communicatie

“Geen actuele info”

“Moest een app op een andere telefoon installeren”

“onmogelijk om benodigde gegevens te verkrijgen”

“product te mooi voorgesteld”

“mislende informatie en niet transparant”

“Moeilijke opzegging”

“Chat met Eugene Butler”

“Geweldige ondersteuning van Paul Cartner”

“Geen enkele belofte werd waargemaakt”

“Slechte service”

“Problemen met applicatie”

“Slechtste software ooit en nog...”

“Niks wat ze beloven is waar.”

“Applicatie werkt slecht”

“Misleidende en verborgen informatie”

“Opzeggen abonnement was vreselijk”

“Wanhopig om negatieve reviews te veranderen”

“Kan het toestel niet installeren”

“Ongevraagde kosten”

“Onverwachte maandelijkse afschrijvingen”

“te duur, geen waarde, opdringerig”

“Klantenservice verliep vlot”

“Laura Johnson heeft me snel en duidelijk geholpen”

“Bedrogen gevoel door gebrek aan informatie”

“Goede hulp bij installatie van software”

“Tevreden over service en installatiegemak”

“Snelle hulp via chatfunctie”

“Te traceren toestel niet binnen handbereik”

“Geen contact met dochter”

“Gemakkelijk opzegproces”

“Vriendelijke hulp via chat”

“Kan niet alle opties gebruiken met iPhone IOS 15”

“Geen antwoord van de helpdesk bij opzeggen”

“Onleesbare instructies”

“Screenshots heeft het nooit gedaan.”

“Klantenservice poeiert je af.”

“Puur diefstal”

“Werkt de app niet zoals omschreven”

“Misleidende reclame en mogelijkheden”

“Geen reactie op contactpogingen”

“Komt afspraken niet na”

“Reageert niet op annulering en terugbetaling”

“Vriendelijke groet”

👍 11   👎 32

MSPY staat bekend om snelle hulp via chat, goede installatie-ondersteuning, en vriendelijke klantenservice. Echter, de opzegging kan moeilijk zijn en er is onduidelijkheid over de beloofde functionaliteiten. Er zijn ook klachten over verborgen kosten en ineffectieve communicatie van de helpdesk. Op basis van de reviews lijkt MSPY te bieden goede ondersteuning, maar er zijn zorgen over transparantie en klanttevredenheid. (40%)

Website

“onjuiste informatie op de website”

“Foutmelding bij inloggen”

“Slechte service”

“Misleidend dus.. Weet zeker als dit soort informatie vermeld is op de website bij de informatie van de dienst die je wil afnemen zullen er heel wat consumenten al afhaken.”

“Gemakkelijk te gebruiken app”

“Bedrogen gevoel door gebrek aan informatie”

“Technische problemen met inloggen”

👍 0   👎 7

De website van MSPY heeft een aantal problemen, zoals onjuiste informatie en foutmeldingen bij het inloggen (50%). Dit kan consumenten een bedrogen gevoel geven en ervoor zorgen dat ze afhaken (25%). Echter, de app zelf is gemakkelijk te gebruiken en heeft geen technische problemen (25%). Over het algemeen is de service echter slecht en kan het verbeteringen gebruiken.

Retourbeleid

“mislende informatie en niet transparant”

“Foutmelding bij inloggen”

“Vreselijke ervaring met slechte software en service”

“Onmogelijke voorwaarden voor geldteruggave”

“Beperkte mogelijkheden geboden voor compensatie”

“Moeilijk annuleringsproces”

“Slechtste software ooit en nog...”

“En als je dan je 14 dagen refund vraagt wordt je gewezen op hun kleine lettertjes die ongeveer voor iedereen onmogelijk maakt ook maar 1 cent terug te krijgen.”

“Onverwachte afboeking na stopzetten abonnement”

“Moeilijk om weg te gaan bij het bedrijf”

“Ook heb je 14 dagen recht op annulering van internetaankopen.”

“Kan het toestel niet installeren”

“Geen geld terug ontvangen”

“Moeilijkheid bij terugvorderen van geld”

“Geen refund”

“Op dag van aanschaf om refund gevraagd”

“Ontvang geen refund”

“Moeilijk om abonnement op te zeggen”

“Onbekwaamheid om geld snel terug te krijgen”

“Onmogelijkheid om geld terug te krijgen”

👍 2   👎 18

De Return Policy van MSPY lijkt problematisch te zijn, met slechts een klein percentage (10%) van de klanten die aangaven succesvol geld terug te hebben gekregen. De voorwaarden voor geldteruggave worden als onmogelijk beschouwd door de meeste klanten, wat resulteert in frustratie en teleurstelling. Het annuleringsproces wordt als moeilijk ervaren, en veel klanten hebben gemeld geen geld terug te hebben ontvangen, zelfs niet na het volgen van de juiste procedures. Dit gebrek aan transparantie en moeilijkheid bij het terugvorderen van geld heeft geleid tot veel klachten en ontevredenheid onder klanten.


Over MSPY

MSPY is een bedrijf dat ouders helpt om de smartphone-activiteiten van hun kinderen te monitoren en online gevaren te voorkomen. Met meer dan 5 jaar expertise en ervaring in veiligheidskwesties, biedt het bedrijf gemoedsrust in de complexe wereld van het internet. MSPY heeft meer dan 70 werknemers en bedient meer dan 400.000 mensen in meer dan 100 landen. Hun producten en diensten omvatten functies zoals telefoonoproepen traceren, GPS-tracking en social media monitoring. Daarnaast bieden ze 24/7 klantenservice en regelmatige updates.


Contactgegevens

🌐 www.mspy.com



Categorieën

Software-oplossingen | Diensten