Mira

41 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.6 voor Mira komt uit 41 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Mira gevonden hebben:

ErvaringenSite (14)
TrustPilot (27)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Mira heeft meerdere problemen, zoals vertraagde levering en defecte toestellen na slechts 2-3 weken. De ovulatietests van Mira schijnen niet goed te werken en de toverstokken voldoen niet aan de beloofde werking gedurende een heel jaar. Er is ook geen levering ontvangen en onbetrouwbare klantenservice. Al met al lijkt het een teleurstellende aankoop met veel tijdverlies en geldverspilling. (25%)

“Slechte klantenservice en onbehulpzaam bij verkeerde levering”

“Totale mislukking”

“Onvermogen om laboratoriummonster binnen 24 uur in te sturen”

“Vertraagde levering van stokken”

“Toverstokken werkten niet gedurende hele jaar zoals beloofd”

“Douche intussen gerepareerd”

“Het apparaat stopte na 2-3 weken met werken”

“ovulatietests van Mira werken niet goed”

“Teleurstellende vruchtbaarheidstest”

“Geen reactie op e-mails over verzending”

👍 2   👎 21

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Mariana Pimenta Martins - 11 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice en onbehulpzaam bij verkeerde levering

Rain Von Jones - 10 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Totale mislukking

Jaclynn Whitson - 24 april 2024Trustpilot 🔗

  • Website registratieproces is moeilijk en niet gebruiksvriendelijk
  • Lange wachttijden voor CAPTCHA-verificatie
  • Foutmelding bij registratiekit vanwege ontbrekend adresveld
  • Geen telefoonnummer voor klantenondersteuning, alleen e-mail
  • Onvermogen om laboratoriummonster binnen 24 uur in te sturen

Christie Jones - 13 april 2024Trustpilot 🔗

  • Moeizame communicatie met bedrijf
  • Vertraagde levering van stokken
  • Software-update maakt stokken onbruikbaar

Y. Brasseur - 24 maart 2024

  • Toverstokken werkten niet gedurende hele jaar zoals beloofd

emma - 22 maart 2024

  • Het UK team heeft me nog niet gecontacteerd over mijn klacht
  • Douche intussen gerepareerd
  • Ik wil graag mijn £80 terugbetaald krijgen

Rudi Cheu - 22 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Vreselijke klantenservice
  • Het apparaat stopte na 2-3 weken met werken
  • Teleurstellende service voor een potentieel goed product

E. De Groote - 20 maart 2024

  • ovulatietests van Mira werken niet goed
  • LH-piek toonde vijf dagen eerder dan bloedtests
  • geld-terug-garantie is niet betrouwbaar

Nicolas Claeys - 9 maart 2024

  • Teleurstellende vruchtbaarheidstest
  • Weigering van terugzending apparaat
  • Misbruik en manipulatieve houding van Mira
  • Onbetrouwbare testresultaten dwingen gebruikers tot alternatieve merken

Rachel Page - 13 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Extreem slechte klantenservice
  • Geen reactie op e-mails over verzending
  • Niet reageren op vragen over verzenddatum
  • Geen telefoonnummer beschikbaar voor contact
  • Bedrijf reageert niet op klachten
  • Verwarring over verzenddatum van bestelling
  • Negatieve ervaring met retourbeleid verwacht
  • Slechte kwaliteit van sendersreviews

Rachel Page - 13 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Absoluut schandalig slechte klantenservice..
  • Levertijd niet zoals vermeld op de website
  • Constante herinneringsmails om meer producten te kopen voordat de eerste bestelling is ontvangen
  • Gebrek aan informatieve reacties op vragen over de status van de bestelling
  • Geen telefoonnummer voor klantenondersteuning en onbereikbaar per e-mail
  • Teleurstelling over het niet ontvangen van het bestelde product en slechte klantenservice
  • Spijt van de aankoop van een duur product zonder recensies te controleren
  • Dreigen met het aanvragen van een terugbetaling en het melden van het bedrijf aan Trading Standards
  • Bedrijf wordt als erbarmelijk en teleurstellend beschouwd

Kulsuma Ahmed - 26 december 2023Trustpilot 🔗

  • Verschrikkelijk acteren en onzinnige verhaallijn
  • Niet eng

Borremans - 16 december 2023

  • teleurstellende ervaring
  • technische problemen
  • vertraagde levering
  • onduidelijke informatie op website

Barry - 11 november 2023

  • late aankoop
  • geen levering
  • onduidelijkheid over pre-order versus bestellen
  • twijfelachtig over legitimiteit

Lily Dang - 17 maart 2023Trustpilot 🔗

  • De meeste sticks zijn defect of verlopen.
  • Mira is een complete oplichterij.
  • Clear blue is goedkoper.

Jenna Portela - 12 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Product gaf valse metingen wat leidde tot angst tijdens IVF-reis
  • Klantenondersteuning ontkende de klant, geen bevredigende oplossing geboden

Chris - 5 september 2022Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Machine werkt prima maar stokken hadden fouten
  • Hormoontracking lijkt nauwkeurig
  • KL biedt £10 tegoeden aan tegen £65 pakketten

Bri W - 20 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Enorme verspilling van tijd en geld

CE - 19 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Waarderingsscore
  • Kwaliteit
  • Foutfrequentie
  • Tijdsverspilling bij analyse
  • Klantenservice
  • Weigering tot retour

Siobhan P - 2 december 2020Trustpilot 🔗

  • Slechte ervaring tot nu toe
  • Geen aankomst ondanks beloften van klantenservice
  • Geen reactie op laatste e-mail (bijna een week geleden)
  • Onduidelijkheid over pre-orderen vs bestellen
  • Teleurstellend gezien de kosten van het product
  • Begin te twijfelen of het een oplichterij is