Miliboo

12 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor Miliboo komt uit 12 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Miliboo gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (2)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van Miliboo lijkt verwarrend met een onduidelijke retourdatum (33%), belachelijk hoge retourkosten (50%), en onprofessioneel gedrag bij retourzendingen (17%). Klanten hebben problemen met de verzendkosten en het retourproces, en klagen over een gebrek aan klantenservice en langzame terugbetalingen. Het is daarom aan te raden om niet meer te bestellen bij Miliboo.

“onduidelijkheid over retourdatum”

“Belachelijk hoge retourkosten”

“Onprofessioneel gedrag met retourzending”

“Nooit meer bestellen”

“Buitensporige verzendkosten en retourkosten”

“Onbestaande klantenservice, terugbetaling duurt langer dan 1 maand”

👍 0   👎 6

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

De Meyer - 23 februari 2024

  • prachtige designfauteuil
  • teleurstelling
  • defecte fauteuil
  • onjuiste gaten voor poten
  • lang wachten op vervanging
  • gebrek aan communicatie bezorger
  • onduidelijkheid over retourdatum

Alexis - 16 februari 2024

  • Mooie meubels
  • Teleurstellende kwaliteit
  • Hoge verzendkosten
  • Belachelijk hoge retourkosten
  • Lang wachten op terugbetaling
  • Slechte klantenservice
  • Onprofessioneel gedrag met retourzending
  • Nooit meer bestellen

Rima - 17 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit meubels voor de prijs
  • Buitensporige verzendkosten en retourkosten
  • Onbestaande klantenservice, terugbetaling duurt langer dan 1 maand
  • Negatieve ervaring, zou het niet aanbevelen aan mijn naasten