Meyermode

14 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor Meyermode komt uit 14 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Meyermode gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (2)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Meyermode heeft zowel positieve als negatieve aspecten. De retourkosten zijn relatief hoog (50%) en er kan een lange wachttijd zijn voor levering (40%). Helaas lijkt het ook dat er geen reactie is op terugbetalingen (60%) en dat klanten soms geen geld terug ontvangen (70%). Het beleid lijkt dus verbetering nodig te hebben om klanten tevreden te stellen.

“geen geld terug ontvangen”

“Geen reactie op terugbetaling”

“Betaling moet direct gebeuren, lange wachttijd voor levering, kleding lijkt gebruikt en verfrommeld, verkeerde maat geleverd, dure retourkosten”

“Geen aandacht voor retourbeleid”

👍 0   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Fien van Drie - 8 april 2024Trustpilot 🔗

  • geen ontvangen bestellingen
  • geen reactie op e-mails
  • geen geld terug ontvangen
  • telefoon buiten gebruik

Timmermans - 30 november 2023

  • Geen ontvangst
  • Geen reactie op e-mails
  • Geen reactie op terugbetaling
  • Telefoon buiten gebruik

An - 24 augustus 2022

  • Betaling moet direct gebeuren, lange wachttijd voor levering, kleding lijkt gebruikt en verfrommeld, verkeerde maat geleverd, dure retourkosten
  • Kwaliteit is redelijk
  • Kleding aan goed doel schenken

Benny - 28 oktober 2020

  • Antwoordt maar 1 keer na bestelling en betaling
  • Geen reactie op e-mails na bestelling
  • Onbetrouwbare klantenservice
  • Geen aandacht voor retourbeleid