Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Marco O'Polo scoort gemiddeld gezien een 40%. De kleding is modebewust maar niet te trendy, makkelijk te combineren en van super goede kwaliteit. Helaas zijn er veel problemen met de online communicatie, zoals het niet reageren op e-mails en het niet leveren van bestellingen door GLS. Ook is er gebrek aan communicatie over retourzendingen, wat de klantenservice als hopeloos bestempelt. De jas was niet in de juiste maat beschikbaar in de winkel, maar wel online met korting, wat aangeeft dat het personeel de prijzen op de website moet aanpassen aan de werkelijke prijzen in de winkel. Het feit dat de telefoon niet werkt is ook een groot minpunt.