Luxplus

132 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor Luxplus komt uit 132 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Luxplus gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Luxplus krijgt veel kritiek. Klanten klagen over het ontbreken van de mogelijkheid tot retourneren, het verborgen abonnement en klantonvriendelijke algemene voorwaarden. Zij ervaren beperkte oplossingen bij klachten en vinden het verplicht om een reden op te geven bij het stopzetten van het abonnement. Dit alles resulteert in een gebrek aan vertrouwen in het retourbeleid van Luxplus, wat slechts een zeer lage tevredenheidsscore van x% oplevert.

“Bestel hier niet!”

“Oplichters”

“Afwachten of het correct wordt afgehandeld”

“Automatisch lidmaatschap zonder duidelijke aanduiding”

“Klantonvriendelijke algemene voorwaarden”

“Verplichting om reden op te geven bij stopzetten abonnement”

“verborgen abonnement”

“Zwaar opgelicht”

“Hele slechte site”

“Misleading cancellation policy”

👍 1   👎 17

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

lana evertse - 13 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Bestel hier niet!

Yas - 11 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Oplichters

Pien Helms - 6 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Foute praktijken met abonnement
  • Onmogelijk om via de site op te zeggen
  • Incasso sturen naar een minderjarige
  • Sluwe praktijken
  • Afwachten of het correct wordt afgehandeld

Anoniempie - 5 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Automatisch lidmaatschap zonder duidelijke aanduiding
  • Ongewenste bankafschrijvingen
  • Onnodige incasso van lidmaatschap

esma ince - 26 april 2024Trustpilot 🔗

  • Onverwachte kosten bij opzeggen abonnement
  • Klantonvriendelijke algemene voorwaarden

Henk M de Gooijer - 23 april 2024Trustpilot 🔗

  • Pure oplichting met verborgen abonnementen
  • Misleidende praktijken met automatische abonnementsverlenging
  • Onduidelijke communicatie over lidmaatschap
  • Misleidende informatie over gratis lidmaatschap
  • Onaangename verrassing van maandelijkse abonnementskosten
  • Verplichting om reden op te geven bij stopzetten abonnement

Tom Nederstigt - 22 april 2024Trustpilot 🔗

  • verborgen abonnement

Rosa - 22 april 2024Trustpilot 🔗

  • Zwaar opgelicht

Consumer - 19 april 2024Trustpilot 🔗

  • Hele slechte site

Mevrouw CHLOE - 18 april 2024Trustpilot 🔗

  • Tricky company with misleading information
  • High billing practices
  • Threatening users with sending to Incasso
  • Misleading cancellation policy

Marco Vermeer - 18 april 2024Trustpilot 🔗

  • Pure oplichting door verborgen lidmaatschap
  • Weinig transparantie over lidmaatschap
  • Hoge kosten voor klein product
  • Misleidende informatie op de website
  • Geen mogelijkheid tot retourneren

klant - 17 april 2024Trustpilot 🔗

  • Waardeloze domme website
  • Hoge incassokosten
  • Slechte ervaring met opzegging

Stephan de Vries - 17 april 2024Trustpilot 🔗

  • Oplichting!
  • Geen idee waar dit over ging.
  • Je sluit een abonnement af zonder dat je het weet.
  • Je wordt niet per mail geïnformeerd over het lidmaatschap.
  • Schandalig!!!
  • Heel gauw de betaling annuleren bij Klarna.

riet witkamp - 17 april 2024Trustpilot 🔗

  • De verpakking was al geopend bij aankomst

klant - 17 april 2024Trustpilot 🔗

  • Vieze stoffige laag op producten
  • Over datum producten
  • Kwalitatief slechte producten
  • Beperkte oplossingen bij klachten
  • Hoge verzendkosten voor retourneren

dennis wartenhorst - 17 april 2024Trustpilot 🔗

  • zeer agressief abonnementsmodel
  • misleidende marketing
  • automatisch lidmaatschap zonder toestemming
  • slechte communicatie over lidmaatschap
  • gebrek aan transparantie
  • onduidelijke prijzen
  • gebrek aan retourbeleid