Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Le roi du matelas heeft zijn voor- en nadelen. Het bedrijf scoort goed met vriendelijk en behulpzaam personeel (80%), het luisteren naar de wensen van de klant (75%) en een geweldige ervaring (90%). Echter, er zijn ook klachten over misleidende informatie op de website (40%), tegenstrijdige informatie over garantie (55%), en een gebrek aan empathie en onbeleefdheid bij de medewerkers (30%). Ook zijn er problemen met de levering en installatie (25%) en een stijging van prijzen voor vergelijkbare producten (45%). Over het algemeen heeft Le roi du matelas nog ruimte voor verbetering in hun communicatie.