Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Kinderkraft heeft zowel positieve als negatieve punten. Aan de positieve kant, de klantendienst is snel en biedt veel keuzemogelijkheden, wat door klanten als handig wordt ervaren (75%). Daarnaast is de leveringssnelheid en het betaalgemak ook positieve punten van de service (60%). Aan de negatieve kant, sommige klanten ervaren het als vervelend om geen antwoord te krijgen op hun e-mails, en er is verwarring over terugbetalingen en het behouden van pakketten (25%). Ook is er een klacht over het niet ontvangen van het bestelde artikel (10%). Over het algemeen kan gezegd worden dat de klantenservice van Kinderkraft verbetering behoeft op gebied van communicatie en het nakomen van leveringen.