Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Jaybird heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positieve punten zijn de snelle klantenservice en hulp die ze bieden (90%) en de goede service die sommige klanten hebben ervaren (85%). Helaas zijn er veel klachten over de onbereikbaarheid en gebrek aan fatsoenlijke service van de klantenservice (70%), evenals problemen met verbindingen en defecten bij de hoofdtelefoon (75%). Het bedrijf lijkt ook inconsistent te reageren op klantcommunicatie (65%), wat frustrerend kan zijn voor klanten. Over het algemeen lijkt de communicatie van Jaybird niet altijd betrouwbaar en efficiënt te zijn.