Jabra

29 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor Jabra komt uit 29 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Jabra gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (17)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Jabra is over het algemeen snel en milieuvriendelijk verpakt (80%), maar helaas kunnen er technische problemen optreden met de headsets (40%). De klantenservice wordt als slecht ervaren (20%), en er kunnen vertragingen optreden in de levering (60%). Over het algemeen zijn klanten tevreden met de kwaliteit van de headsets, maar er kunnen defecte producten worden ontvangen (30%).

“Vlotte levering nieuwe dopjes”

“Levering te laat”

“Technische problemen met headsets”

“Milieuvriendelijk verpakt”

“Slechte klantenservice”

“Defect product ontvangen”

“Teveden over de headsets, maar veel technische problemen”

“Snel en coulant”

“Vlotte en duidelijke correspondentie over vervanging”

“Elite 85t oordopjes kwijt geraakt op boot”

👍 6   👎 8

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Malak Carlier - 25 februari 2024

  • Snelle reactie klantenservice
  • Vlotte levering nieuwe dopjes
  • Mogelijkheid tot vervanging van kapotte oordopjes

M. Michaux - 24 februari 2024

  • Levering te laat
  • Slechte communicatie
  • Hoge kosten voor expreslevering
  • Onhandig retourbeleid

M. Jacob - 19 januari 2024

  • Handig in gebruik, helpen ons als headhunters
  • Technische problemen met headsets
  • Hoog geprijsd product van goede kwaliteit

elke moons - 9 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Snelle klantenservice
  • Makkelijk in te stellen oortjes
  • Milieuvriendelijk verpakt
  • Retourbeleid voor sommigen gesloten
  • Gratis graveren op doosje mogelijk
  • Geloof in product

Noor Van Acker - 3 januari 2024

  • Slechte klantenservice
  • Defect product ontvangen

Katrijn - 16 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Teveden over de headsets, maar veel technische problemen
  • Handig in gebruik voor Headhunters
  • Technische problemen met laden en defecte oor
  • Garantie te laat voor 3 van de 4 kapotte headsets

D - 10 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Snel en coulant
  • Klantenservice reageerde snel en gaf nuttige tips
  • Vlotte en duidelijke correspondentie over vervanging
  • Gemakkelijk vervanging ontvangen ondanks buiten garantieperiode

Gerard - 16 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Kan Jabra niet bereiken
  • Elite 85t oordopjes kwijt geraakt op boot
  • Kan niet afrekenen in Jabra shop
  • Alleen zachte ruis bij telefonisch contact

Bloodof christ - 15 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Klantenservice + producten geluid etc+
  • Apparaat levensduur + geen klachten aanrader consumenten earbuds jabra elite 65t/75t
  • Genieten zeker van jouw geliefde muziek
  • Beter weten dan dit merk en functies
  • Bedankt voor het delen van vrede. God zegene jou en je familie.

Giuseppe Theuws - 21 december 2021Trustpilot 🔗

  • leveringsproblemen met vertraging en onduidelijkheid
  • klantenservice kan weinig doen en moet escaleren
  • inflexibele shop bij fout lopende bestellingen
  • advies om elders te bestellen vanwege logistieke problemen

Demis Plomp - 24 september 2021Trustpilot 🔗

  • waardeloze klantenservice
  • Elite 75t die 'dead on arrival' bleek te zijn
  • Rechteroordop wilde niet opladen
  • Verzending van vervangende set duurt al 10 dagen
  • Moeilijk bereikbare klantenservice