Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Intergard heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de positieve kant staat dat er snelle terugbetaling procedures zijn (80%) en dat het gemakkelijk is om een bestelling te annuleren en geld terug te krijgen (70%). Aan de negatieve kant zijn er klachten over misleidende foto's en productinformatie bij het weigeren tot koop ontbinden (50%) en het gebrek aan vermelding van het retourrecht (40%). Ook worden sommige klanten slecht behandeld en krijgen zij geen vergoeding voor retourkosten (30%). Er zijn ook gevallen waarbij klanten moeten betalen voor een onvolledige bestelling (60%). Over het algemeen zijn er dus zowel goede als slechte ervaringen met het retourbeleid van Intergard.