Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Intergard wordt gemengd beoordeeld door klanten. Enerzijds wordt de snelle levering en duidelijke communicatie (70%) geprezen, evenals de goede klantenservice met snelle reacties (80%). Anderzijds klagen klanten over gebrek aan voorraad en onzekerheid over levering (40%), gebrek aan proactieve communicatie (30%) en misleidende informatie over producten (50%). Het bedrijf krijgt ook kritiek op de slechte communicatie (40%) en onbeschofte klantenservice (20%). Over het algemeen lijkt Intergard te excelleren op het gebied van snelheid en klantenservice, maar moet het werken aan transparantie en juiste productinformatie.