InShared

141 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.8 voor InShared komt uit 141 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor InShared gevonden hebben:

ErvaringenSite (21)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van InShared heeft zowel positieve als negatieve punten. Positief is dat de verzekering aanpasbaar is en een aantrekkelijke premie biedt, dat stopzetten van de verzekering na twee maanden zonder problemen kan, en dat schade aan een auto 100% vergoed kan worden zonder briefje achter te laten. Aan de andere kant zijn er veel klachten over slechte communicatie, onduidelijke informatie, onredelijke wachttijden en moeizame terugbetalingen. (14%)

“Waardeloze verzekering”

“Inshared adviseerde om een expert te laten komen en de auto niet te gebruiken”

“Inshared verplichtte mij de auto aan hen over te dragen, maar bood terugbetaling van aankoopbedrag aan”

“Reactie gehad op mijn review hier op trustpilot of ik contact wou opnemen”

“Claim afgewezen vanwege regel waar klant niet van op de hoogte was”

“Afschrijving blokkeren en andere verzekering afsluiten van ellende”

“Geen terugbetaling mogelijk ondanks jarenlange klantrelatie”

“Slecht geregeld en levert veel ellende op”

“Nooit aan beginnen”

“Onredelijke wachttijd”

👍 7   👎 30

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Marjorie Radjpalsingh - 10 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Absolute afrader!
  • Waardeloze verzekering

Noelle Struik - 6 mei 2024Trustpilot 🔗

  • mijn garage bevestigde dat de auto geen ernstige schade had
  • Inshared stuurde mij door naar ABS van der Elzen in Gorinchem
  • ABS van der Elzen concludeerde dat de auto waarschijnlijk total loss was
  • Inshared adviseerde om een expert te laten komen en de auto niet te gebruiken
  • Dekra vond de auto total loss zonder deze op de brug te zetten
  • Inshared verplichtte mij de auto aan hen over te dragen, maar bood terugbetaling van aankoopbedrag aan
  • Inshared heeft mij niet gewezen op de mogelijkheid van een second opinion
  • mijn garage concludeerde dat alleen kleine reparaties nodig waren

M. - 23 april 2024Trustpilot 🔗

  • Reactie gehad op mijn review hier op trustpilot of ik contact wou opnemen
  • Gebeld en weer van kastje naar de muur gestuurd
  • Ze wilden me voor de 4e keer!! 5 werkdagen laten wachten op reactie
  • Zonder mijn verhaal of die van mijn getuige te horen
  • Maar geen probleem natasja van inshared er is al contact geweest met de krant en er volgt een procedure wat ook weer maanden duurt
  • Mensen pas op met inshared het zijn oplichters!!!
  • En daarbij moedigen ze je aan grote overtredingen te maken in het verkeer met ongevallen als gevolg
  • Maar stellen je ook niet aansprakelijk waar ze volgens hun niet fout zijn 🤣
  • Meest kapotte verzekering van NL
  • Je leest binnenkort alles terug in de krant
  • Zwervers

Paula Kalter - 6 april 2024Trustpilot 🔗

  • Ontzettend slechte regel en communicatie
  • Claim afgewezen vanwege regel waar klant niet van op de hoogte was
  • Directe sluiting van de zaak zonder verder onderzoek

Simon van der Plas - 30 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Contact is hopeloos met een chatbot
  • Geen polis in de verzekeringsmap op het moment van reis
  • Betaal de premie keurig automatisch
  • Afschrijving blokkeren en andere verzekering afsluiten van ellende

Naat Hid - 18 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Maandenlang extra premie betaald
  • Geen terugbetaling mogelijk ondanks jarenlange klantrelatie

MK - 18 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Slecht geregeld en levert veel ellende op

Sandor - 9 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Nooit aan beginnen

Herma Folkertsma - 6 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Traag schadedossier
  • Slechte klantenservice
  • Rente misgelopen
  • Onvoldoende communicatie
  • Langdurig schadedossier
  • Onvoldoende informatie
  • Onredelijke wachttijd

Fa Alh - 29 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Onzorgvuldige behandeling van schadeclaim
  • Gebrek aan respons op vragen
  • Onbereikbare schadebehandelaar
  • Lang wachten op besluit schadeclaim
  • Niet volledig vergoeden van schade
  • Premie verhoogd na schadeclaim
  • Noodzaak tot juridische stappen voor vergoeding

J. Desmedt - 19 januari 2024

  • Slechte klantenservice
  • Hoge kosten door extra premie
  • Teleurstellend antwoord op terugbetaling
  • Vertrouwen geschaad in het bedrijf

Genre Police - 30 december 2023Trustpilot 🔗

  • duidelijke e-mail bij premiewijziging
  • geen opzegtermijn bij opzeggen verzekering

alexander nijholt - 27 december 2023Trustpilot 🔗

  • Geen aanpassing gedaan op inboedelpolis na adreswijziging
  • Geen schade melding geaccepteerd na 1e schade in 5 jaar

S B - 26 december 2023Trustpilot 🔗

  • Geen schade gehad
  • Zeer tevreden

Mhr - 20 december 2023Trustpilot 🔗

  • Unive is veel voordeliger en heeft een heel goede klantenservice.
  • Unive denkt goed mee en verhoogt premies niet onaangekondigd.
  • Schade aan mijn auto 100% vergoed zonder briefje achtergelaten.

salma - 14 december 2023

  • Incompetent en onwetend personeel
  • Moeilijk bereikbaar en trage reactietijd
  • Stopzetten verzekering na twee maanden zonder problemen
  • Gevaarlijk als er wel schade zou zijn

Steven - 9 december 2023Trustpilot 🔗

  • Verzekerd beperkt casco.
  • Glas valt ook onder de dekking.
  • Sterretje in raam door steenslag niet gedekt.
  • Verwarrende informatie over de dekking.
  • Klantenservice helpt niet verder.
  • Niet kunnen rekenen op de verzekering wanneer nodig.

Henk Zweers - 24 november 2023Trustpilot 🔗

  • Verhoogt de premies na 2 maanden
  • Geeft aan geen geld terug te krijgen vanwege schade
  • Reclame misleidend
  • Hogere premie dan beloofd

Ruward - 23 november 2023Trustpilot 🔗

  • Absurde premie
  • Geen specificatie van premieverhoging
  • Slecht contact en advies
  • Ongebruikelijke verlaging schadevrije jaren

N. Verhoeven - 21 november 2023

  • Geen telefoonverbinding
  • Tragere e-mailrespons
  • Fouten in antwoorden
  • Slecht terugbetalingsbeleid
  • Overdreven prijzen

peter kooistra - 16 november 2023Trustpilot 🔗

  • diverse eerlijke formules
  • makkelijk aan te passen
  • aantrekkelijke maandelijkse premie
  • digitaal gemak
  • jaarlijkse vergoeding bij geen schades

Sarah - 13 november 2023

  • Aanpasbare verzekering en aantrekkelijke premie

JJ - 29 september 2023Trustpilot 🔗

  • Weigert rekeningnummer door te geven
  • Geen automatische incasso mogelijk
  • Onbereikbaarheid klantenservice
  • Geen duidelijke communicatie
  • Geen transparantie in betalingsmethoden

Koos Rietveld - 6 september 2023Trustpilot 🔗

  • Moeilijkheden met uitbetaling na schadeclaim
  • Lang wachten aan de telefoon voor informatie
  • Beperkte dekking na schade
  • Onbereidwillig om volledige schade te vergoeden
  • Chaotische communicatie bij schadeafhandeling
  • Traag en moeizaam schadekosten verhalen

George - 10 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Snelle en duidelijke communicatie
  • Heldere uitleg en snelle afhandeling
  • Betaalbare prijzen
  • Geen enkele negatieve opmerkingen

Gerritjan van den Berg - 20 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Waardeloze onmenselijke organisatie
  • Gemiste betaling resulteerde in royering zonder terugbetaling

R Bakker - 17 april 2023Trustpilot 🔗

  • Geen antwoord op e-mails
  • Lang wachten op terugbetalingsvoorwaarden

Marta Lewańczuk - 23 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Fraude
  • Te veel betaald
  • Geen reactie op e-mails of telefoontjes
  • Moeilijk om geld terug te krijgen

Simon - 30 november 2022Trustpilot 🔗

  • autoverzekering ging €14 per maand omhoog na verhuizing
  • postcode discriminatie
  • klantenservice niet telefonisch bereikbaar
  • dagelijks opzegbaar