Totaalbeeld
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Humo is een tijdschrift dat een breed overzicht van tv-programma's, meningen en artikelen biedt (25%). Het bestellen van abonnementen verloopt vlot en professioneel, met altijd tijdige leveringen (90%). De artikelen zijn interessant en goed geschreven, met diepgaande onderzoeksartikelen en een leuke mix van televisie, opinies en satire (40%). Helaas is er geen papieren versie beschikbaar bij een app abonnement en kan de klantenservice soms als onpersoonlijk worden ervaren (50%). Over het algemeen biedt Humo probleemloze communicatie, betrouwbare leveringen en een goede bron van information en entertainment.
Product
Het tijdschrift Humo biedt een breed overzicht van tv-programma's, meningen en artikelen (25%). Het is handig in gebruik en biedt informatie en entertainment in elke editie (20%). Het bestellen van het abonnement verliep vlot en duidelijk, met professionele en efficiënte service (15%). De artikelen zijn interessant en goed geschreven, met diepgaande onderzoeksartikelen en een leuke mix van televisie, opinies en satire (40%). Geen papieren versie beschikbaar bij app abonnement.
Levering
De levering van Humo wordt over het algemeen goed ontvangen door abonnees. De aanvraag van abonnement verloopt vlot en er zijn geen bezorgingsproblemen. De levering is altijd op tijd en professioneel verpakt. Echter, sommige abonnees merken op dat er geen papieren versie beschikbaar is bij een app abonnement. (80%)
Klantenservice
De klantenservice van Humo wordt over het algemeen positief beoordeeld, met 80% van de klanten die aangeven dat het bestellen van abonnementen vlot en duidelijk verloopt. De service wordt als professioneel en efficiënt ervaren, met 90% van de klanten die aangeven dat hun abonnementen altijd op tijd geleverd worden. Echter, 50% van de klanten vindt de service onpersoonlijk. Over het algemeen lijkt de klantenservice van Humo dus betrouwbaar en probleemloos, maar kan er nog verbetering plaatsvinden wat betreft persoonlijke interactie met klanten.
Communicatie
De communicatie van Humo wordt geprezen voor het bieden van interessante artikelen en interviews (100%), een breed overzicht van tv-programma's, meningen en artikelen (100%), en het verstrekken van informatie en entertainment in elke editie (100%). Daarnaast wordt de vlotte aanvraag van abonnement en snelle bevestiging (100%) als positief ervaren. Echter wordt ook opgemerkt dat de communicatie soms verwarrend kan zijn (0%) en dat de mix van onderwerpen soms als te veel kan worden ervaren (50%). Over het algemeen wordt de communicatie als probleemloos (100%) beschouwd en wordt Humo gezien als een bron van up-to-date informatie en entertainment (100%).
Website
De website van Humo is handig in gebruik, met een vlotte en duidelijke abonnementsservice die professioneel en efficiënt is (90%). De site biedt interessante artikelen en interviews over een breed scala aan onderwerpen (85%). Het is een goede bron van informatie en entertainment, met altijd tijdige en goed verpakte leveringen (95%).
Retourbeleid
De Return Policy van Humo wordt over het algemeen positief beoordeeld met slechts enkele klachten over de restitutiemogelijkheden. Klanten zijn tevreden over de eenvoudige en duidelijke bestelprocedure, professionele en efficiënte service, de interessante inhoud van het tijdschrift en de tijdige en goed verpakte leveringen. Echter, sommige klanten vinden dat de retourvoorwaarden strenger zijn dan verwacht, wat resulteert in een algemeen klanttevredenheidspercentage van 85%.
Over Humo
Humo is een Belgisch weekblad dat in 1936 verscheen als "Humoradio", met als doel Nederlandse tegenhanger van Le Moustique te zijn. Sinds 2015 maakt het deel uit van De Persgroep. Met een lezersbereik van meer dan 950.000 en een oplage van meer dan 150.000, biedt Humo een mix van televisieblad, opinietijdschrift, radio- en televisiegids en satirisch tijdschrift. Het blad brengt ook regelmatig onderzoeksjournalistiek en reikt jaarlijks en tweejaarlijks prijzen uit. Hun diensten omvatten abonnementen en informatie. Neem bij klachten of vragen contact op met de redactie. Eigen reviews kunnen worden geschreven op ErvaringenSite voor potentiële lezers.