Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Holland & Barrett scoort gemengd op basis van deze reviews. De snelle levering wordt geprezen (80%), samen met de vriendelijke medewerkers en handig advies (90%). De duidelijke website en communicatie over de bestelling worden ook gewaardeerd (70%). Echter, er zijn klachten over moeilijkheden met het uitschrijven van de nieuwsbrief en slechte service (40%), langdurige vertragingen en miscommunicatie over productlevering (50%), samen met problemen zoals niet aangebeld worden bij thuis zijn en onbereikbaar zijn na betaling (60%). Het bedrijf heeft mogelijk nood aan verbetering van klantenservice en IT-vaardigheden.