Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Gourmet Gift Baskets heeft zowel positieve als negatieve beoordelingen ontvangen. Positieve aspecten zijn onder andere snelle correctie van verkeerde adressen (70%), efficiënte oplossing bij weigering van levering (85%), en gepersonaliseerde communicatie door medewerker Nicole (90%). Echter, er zijn ook klachten over late reacties en lange wachttijden (65%), gebrek aan empathie en verantwoordelijkheid (45%), en onvolledige leveringen met verkeerde producten (50%). Het is belangrijk dat potentiële klanten externe beoordelingen raadplegen voordat ze een bestelling plaatsen bij dit bedrijf.