Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Fenty Beauty heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de positieve kant, het bedrijf stuurt snel e-mails na betaling en de terugbetaling verloopt vlot, met een Paypal melding binnen 24 uur (85%). Ook zijn er snelle en professionele antwoorden op vragen (90%). Aan de andere kant is er echter een gebrek aan communicatie (60%), met vertragingen in het verzendproces en een gebrek aan reactie op berichten (55%). Klanten klagen over verbranding en schade aan de huid na gebruik van bepaalde producten, met onjuiste informatie en onbehulpzame klantenservice (40%).