EuroParcs

125 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor EuroParcs komt uit 125 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor EuroParcs gevonden hebben:

ErvaringenSite (5)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van EuroParcs heeft zowel voor- als nadelen. De annulering binnen 24 uur is makkelijk, maar er is geen geld terug binnen 10 dagen (50%). Er is een gedeeltelijke terugbetaling mogelijk, maar het kan lang duren voordat het geld teruggestort wordt (70%). Er worden upgrades aangeboden, maar de service kan als schandalig ervaren worden (30%). Het is niet mogelijk om te annuleren of een ander huisje te krijgen, wat als een nadeel gezien kan worden (30%). Ook de administratiekosten worden als te hoog beschouwd (60%).

“Onbeschoft personeel, vies en vol mieren, geen terugbetaling, oplichters”

“Schoonmaak onvoldoende”

“Geen beddengoed aanwezig”

“Geld retour niet gekregen”

“Vertraging bij terugbetaling”

“Niet aan te raden vakantiepark.”

“Onverwachte 'upgrade'”

“Lasterlijke beschuldiging van diefstal”

“Vervolgens 70 euro in rekening gebracht voor vergeten vuilniszak bij vertrek”

“Gemakkelijke annulering binnen 24 uur, geen geld terug binnen 10 dagen”

👍 2   👎 29

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Tessa - 8 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Onbeschoft personeel, vies en vol mieren, geen terugbetaling, oplichters

Babette Van Der Linden - 25 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Geen ster zou beter zijn
  • Te vies huisje
  • Niet automatisch kunnen annuleren binnen de beloofde 24 uur via bijvoorbeeld een link
  • Zelf veranderingen in de boekingsaccount maken binnen 24 uur is ook niet mogelijk
  • Telefonisch niet bereikbaar in de avonduren
  • Geen receptie aanwezig
  • Schoonmaak onvoldoende
  • Geen beddengoed aanwezig
  • Geen fatsoenlijke e-mailcommunicatie
  • Niet nakomen van afspraken
  • Zeer slecht telefonisch te bereiken
  • Betalingsherinneringen op de koop toe
  • Geld retour niet gekregen

Maaike Damen - 31 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Geweigerd bij tijdelijk verblijf na brand
  • Vertraging bij terugbetaling

ilias - 13 januari 2024

  • Slechte accommodatie met kapotte meubels en vuile badkamer.
  • Gebrek aan onderhoud.
  • Slechte service met onvriendelijk personeel.
  • Te hoge prijs voor wat ik kreeg.
  • Niet aan te raden vakantiepark.

P Hoogeveen - 1 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Huis niet zoals geboekt
  • Communicatie met receptie
  • Onaangename geur in huisje
  • Onverwachte 'upgrade'

Guy Willems - 14 december 2023Trustpilot 🔗

  • Lasterlijke beschuldiging van diefstal

Marije - 28 november 2023Trustpilot 🔗

  • Matige service
  • Prima vakantiepark met vierpersoons huisje en twee badkamers
  • Airco/verwarming deed het in ochtend niet goed
  • Vogelshow in restaurant met vogeltjes in kleine hokjes
  • Niet hygiënisch naast diervriendelijkheid
  • Vervolgens 70 euro in rekening gebracht voor vergeten vuilniszak bij vertrek

Melissa - 4 september 2023Trustpilot 🔗

  • Gemakkelijke annulering binnen 24 uur, geen geld terug binnen 10 dagen
  • Nonchalant telefonisch contact, belofte om geld terug te sturen per e-mail

Paul NL - 28 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Schandalige service

Rene van der Ven - 22 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Veel mankementen
  • Bedombouw was los, vriezer deur sluit niet, stoel kapot, geen hout in houthok voor hottub, veel spinnenwebben, kraan wasbak los, kraankeuken vaag, schaar kapot, brandblusser los
  • Gedeeltelijke terug betaling

dominik de paepe - 3 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Chalets zijn niet geschikt voor verhuur
  • Binnen te warm bij warm weer, slechte isolatie
  • Mieren in de keuken en bed
  • Teruggekomen met beten en jeuk
  • Niet aanbevolen park
  • Verblijf in cube6 huisje in Maasduinen was schitterend

Peter van den Elshout - 11 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Te heet huisje voor honden
  • Enorme geluidsoverlast naast ons

Natasja Klok - 4 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Geen persoonlijke uitingen naar het personeel
  • Faciliteiten gesloten tijdens mooi weer
  • Onervaren personeel
  • Geen waar voor je geld

Karel Spitsbaard - 19 april 2023Trustpilot 🔗

  • Dramatisch Bedrijf, zo slecht
  • we voelen ons gediscrimineerd omdat we Pools zijn
  • accommodaties niet meer beschikbaar na bevestiging
  • geen oplossingen geboden
  • voorwaarden niet flexibel

Leo Veld In T - 12 april 2023Trustpilot 🔗

  • Boeking geannuleerd door gebrek aan beschikbaarheid voor huisdier
  • Langdurige terugboeking van betaling

Customer - 3 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Afspraken niet nagekomen
  • Vuurwerkvrij niet gegarandeerd

Ans Driel van - 6 november 2022Trustpilot 🔗

  • Slecht onderhouden en vies huis
  • Douches in zeer slechte staat
  • WC brillen die los zitten, spinnenwebben bij de ramen
  • Verwarming boven met afgebroken stelknop

jdm - 3 september 2022Trustpilot 🔗

  • Smerig huisje, kapot meubilair, stinkend huisje
  • Slechte schoonmaak, asbak met peuken op tafel
  • Onvriendelijk personeel, geen compensatie mogelijk
  • Niet mogelijk om te annuleren of ander huisje te krijgen

kimbo picauly - 19 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Schimmel, etensresten, dode insecten
  • Niet schoongemaakt, teennagels lagen op de grond
  • Kasten plus huis gevuld met dode insecten
  • Kortingsbon van 60 euro of contant geld aangeboden

José ten Böhmer - 18 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Geld niet terug na annulatie
  • Slecht onderhouden huisje

Myriam Biermans - 7 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Geannuleerde vakantie resulteerde in hoge annuleringskosten
  • Onbevredigende klantenservice
  • Gebrek aan begrip voor medische redenen van annulering

Thierry Holbrecht - 20 april 2022Trustpilot 🔗

  • Terugbetaling nog steeds niet
  • Moet annuleren na betaling voorschot
  • Betalingen enkel op donderdag
  • Geen terugbetaling na 10 dagen
  • Negatieve ervaring

Herald - 26 maart 2022Trustpilot 🔗

  • Ineens andere voorwaarden
  • Aanbetaling voor geannuleerde reis

Willy Smits - 9 maart 2022Trustpilot 🔗

  • Administratiekosten te hoog

Floris - 15 december 2021Trustpilot 🔗

  • Kansloos park! Oplichters!
  • Geen passende oplossing na slechte beoordeling
  • Waardeloze reclame en service

Wilhelmus - 9 december 2021Trustpilot 🔗

  • Zeer slechte ervaringen als investering
  • Opbrengsten na lange discussies enorm omlaag
  • Terugkoopgarantie is wassen neus
  • Niet nakomen afspraken
  • Netto huurgarantie klopt niet
  • Vervelende omgang
  • Zeer frequent plots vertrokken parkmanagers
  • Idiote onvriendelijke omgang bij verkoop
  • Brief directie geschreven, nooit enige reactie ontvangen
  • Afblijven, weg blijven, flink geld verliezen ten koste van hun gewin