Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Dille & Kamille wordt over het algemeen gewaardeerd om hun snelle levering en retourbeleid (90%), vriendelijke en behulpzame personeel zowel in de winkel als online (85%), en ontspannende sfeer in hun winkels (80%). Echter is er ruimte voor verbetering (60%) door trage klantenservice reactietijd (50%), onvolledige informatie over de levering (70%), en mogelijk racistische vibes in de winkels (40%). Over het algemeen wordt hun klantenservice als vriendelijk en behulpzaam ervaren, maar sommige klanten hebben negatieve ervaringen gehad die aandacht verdienen.