8% Zou hier weer kopen

Relevantste positieve review

  2024-03-03
Ze zijn zeer correct en heel…
Ze zijn zeer correct en heel vriendelijk erg behulpzaam bedankt daarvoor ik ben erg blij dat ik d...Lees verder
Ronny Jansen

Relevantste negatieve review

  2024-05-13
Onbeschoft
In eerste instantie, was ik geïnteresseerd om een co-working en een adres registratie bij Regus a...Lees verder
User

Review met meeste stemmen

  2018-11-29
ontevreden over overstap call
sinds de overstap naar het call center is de persoonlijke afhandeling van telefoons helemaal weg....Lees verder
Vibes Consultancy

Reviews (132)

  (40)

 (10)

  (6)

  (7)

  (69)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Onbeschoft

    In eerste instantie, was ik geïnteresseerd om een co-working en een adres registratie bij Regus af te nemen. Ik werd eerst gebeld door een robotservice, met stilte aan de andere kant. Tweede gesprek kreeg ik te horen dat ik maar in mijn mailbox moest kijken voor brouchure, daar zou alles in staan en toen verbrak "medewerker" de lijn. Gelukkig zijn er andere co-working spaces in mijn buurt om terecht te kunnen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Een positieve ommekeer in mijn Regus-ervaring

    Ik wil een update delen over mijn recente ervaring met Regus, die een onverwachte positieve wending nam. Hoewel mijn eerste interacties met het bedrijf mij diep teleurgesteld en gefrustreerd achterlieten, heeft een recente ontwikkeling mijn perspectief veranderd. Mijn reis bij Regus begon met hoge verwachtingen, maar veranderde helaas al snel in een nachtmerrie vol miscommunicatie, verborgen kosten en niet-reagerende klantenondersteuning. Het leek erop dat Regus meer geïnteresseerd was in ons geld dan in het nakomen van hun beloften over hoogwaardige werkplekoplossingen. Mijn poging om de in hun marketingcampagne beloofde werkplekvouchers van $ 1.000 in te wisselen, werd met stilte beantwoord. Meerdere e-mails, telefoontjes en contact met hun ondersteuningsteam bleven onbeantwoord, waardoor ik me genegeerd en gefrustreerd voelde. Bovendien leidden hun factureringspraktijken tot zorgen over transparantie en eerlijkheid. Frustratie bracht mij ertoe mijn ontevredenheid te uiten en collectieve juridische stappen tegen Regus te ondernemen, waarbij ik gerechtigheid zocht voor iedereen die soortgelijke mishandeling heeft meegemaakt. Mijn oproep tot eenheid vond weerklank bij collega-leden die hun eigen verhalen van teleurstelling deelden. Maar net toen de zaken somber leken, ontstond er een sprankje hoop. Ik werd gecontacteerd door de heer Sander Ruben, hoofd Operations Nederland West bij IWG, het moederbedrijf van Regus. Hij nam contact op met een oprechte verontschuldiging en een oplossing die mij verraste. De heer Ruben erkende de problemen waarmee ik te maken kreeg en bood een gebaar van goede wil aan in de vorm van een werkruimtevoucher ter waarde van 1000 euro. Zijn professionaliteit, oprechte bezorgdheid en toewijding om mijn zorgen weg te nemen, waren duidelijk zichtbaar in ons gesprek. Ik ben blij om te kunnen zeggen dat mijn perspectief is veranderd. Hoewel ik aanvankelijk geloofde dat collectieve juridische actie de enige manier was om Regus ter verantwoording te roepen, zie ik nu dat open communicatie en de bereidheid om problemen aan te pakken echt een verschil kunnen maken. Het is essentieel om de positieve acties te erkennen die bedrijven ondernemen wanneer ze ervoor kiezen om te luisteren en situaties recht te zetten. Mijn ervaring heeft geleerd dat dialoog tot een oplossing kan leiden, en ik waardeer de inspanningen van de heer Ruben oprecht. Terwijl ik verder ga met mijn hernieuwde vertrouwen in Regus, hoop ik dat de lessen die uit deze ervaring zijn geleerd, bedrijven zullen aanmoedigen prioriteit te geven aan klanttevredenheid en transparante praktijken.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    van receptie tot bureaustoel allemaal in orde

    Vanaf het eerste telefonische contact voor info tot aan het daadwerkelijk een kantoor huren niets anders dan profesionele zeer aardige mensen. Die niet over de top alleen maar zakelijk zijn maar zeker ook gezellig en snappen dat we allemaal mensen zijn. Receptionistes zijn ook allemaal zeer kundig. Als je iets vraagt gebeurt dat direct en er word goed gecommuniceerd over het verloop hiervan. Heb nog niets ontdekt waar geen oplossing voor was of werd gezocht. Kantoren zelf zijn goed ingericht en ook dit kan aangepast worden. Locaties zijn goed te bereiken. Ik ga verhuizen naar een ander regus kantoor en ook hier weer dezelfde welkom en rondleiding met die zelfde lach en enthousiasme.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Great Service

    Enkel al voor de dame achter de balie zou ik een kantoor huren bij de Regus in Rotterdam Alexander. Ze is altijd vrolijk, netjes gekleed en vriendelijk. Een visite kaartje voor mijn bedrijf. Als marketing manager weet ik hoe belangrijk de eerste blik van klanten op een persoon is. Als ze afwezig is, merk je ogenblikkelijk een teruggang van de gezelligheid in het pand. Maar ze werkt altijd door! Een echte dame die 2 dingen tegelijk kan. Een nadeel van de Regus : er is geen choco melk meer te krijgen... als oud Rotterdams bedrijf vinden wij dit wel belangrijk. De manager van Regus is hierover benaderd en wij gaan er vanuit dat hij dit binnenkort natuurlijk terugdraait.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Regus Alexander is top

    Het is een superkantoor wat wij hier hebben. De ruimen zijn groot genoeg en voor alles word gezorgd. Het nette kleine meisje achter de balie doet altijd ontzettend haar best, en als mijn koffie uit de nespresso automaat niet lukt (wat zelden het geval is), lukt het bij haar altijd. Wat ik ook leuk vind, is dat zij de post kan inscannen. Dat kan ik op mijn leeftijd zelf niet meer. Ook de toiletten zijn schoon en dichtbij. Hier heb ik in andere kantoren slechte ervaringen meegehad, dus zeker een pluspunt. Het leukste vind ik, dat iedereen in het keukentje altijd vrolijk is en met elkaar praat.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Rekenen buitensporige extra kosten

    Rekenen buitensporige kosten voor de eindschoonmaak en herstelkosten. Voor een kantoorruimte van een paar vierkante meter, die amper is gebruikt, meer dan 200 euro schoonmaakkosten rekenen is bizar. Wanneer je om een uitsplitsing van de kosten vraagt dan duurt het een eeuwigheid voordat ze die geven. Ondertussen proberen ze het bedrag al meermaals af te schrijven, terwijl de discussie nog bezig is en ze geen uitsplitsing opsturen. Ook zijn de schoonmaakkosten per vierkante meter ineens hoger dan waar akkoord voor is gegeven. Ze wijzigen gewoon eenzijdig de voorwaarden. EEN ABSOLUTE AFRADER DUS! Zo te zien zijn wij niet de enige met dergelijke ervaring...


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Zeer onprofessionele communicatie

    Naar aanleiding van een klacht is er op een zeer onprofessionele manier getracht contact op te nemen. Regus stuurt mails zonder duidelijk een bedrijfsnaam en zonder een duidleijk handschrift. Vervolgens wordt er ook nog zeer onprofessioneel gecommuniceerd. Wij boeken nooit weer bij Regus. Deze organisatie faalt aan alle kanten.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Kantoor huren

    Bij Regus is alles piekfijn in orde, vanaf het allereerste telefoontje voor informatie tot het daadwerkelijk huren van een kantoor. Het personeel is erg professioneel en vriendelijk, niet te formeel maar zeker ook gezellig. De receptionisten zijn bekwaam en lossen vragen meteen op. De kantoren zijn goed uitgerust en aanpasbaar, en de locaties zijn makkelijk bereikbaar. Zelfs wanneer je naar een ander kantoor verhuist, word je met hetzelfde enthousiasme ontvangen en rondgeleid.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn kantoorervaring

    Oh mijn god, ik ben zo blij met mijn kantoor! Het is echt mega groot en alles is gewoon perfect in orde. Het meisje aan de balie is ook super lief en helpt altijd met mijn koffie. En ze kan zelfs de post voor me inscannen, hoe cool is dat?! De toiletten zijn ook echt super proper, een groot verschil met andere kantoren waar ik geweest ben. En in het keukentje heerst er altijd een gezellige sfeer, ik vind het daar geweldig om te zijn!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Huur van kantoorruimte bij Regus Rotterdam

    De service in Regus Rotterdam is top. Het personeel is altijd vriendelijk, professioneel en behulpzaam, vooral de receptioniste. Haar aanwezigheid zorgt voor een goede sfeer en maakt een goede indruk op klanten. Het enige minpuntje is dat er geen chocolademelk is, wat voor ons als Rotterdamse bedrijf wel belangrijk is. We hebben dit gemeld aan de manager en hopen dat dit snel wordt opgelost.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    kantoorruimte huren

    Ik ben echt heel blij met hoe het team alles regelt en hoe snel ze reageren. Vooral Mellanie en Lisa zijn echt top! Ze zijn altijd zo vriendelijk en weten echt waar ze mee bezig zijn. Ik ben echt blij dat ze er zijn! En ook de schoonmaker verdient een pluim, hij werkt zo hard en zorgt ervoor dat alles er altijd tiptop uitziet. Zo wil je toch dat je klanten ontvangen worden!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Slechte voorwaarden

    De dames van de receptie doen goed hun best en willen je ook daadwerkelijk goed helpen!. Alleen de voorwaarden die regus stelt zijn behoorlijk apart wat betreft de huurprijzen deze zijn ze absurd hoog. En de regus personen die hoger staan werken ook niet mee en negeren je volkomen als je wat wil.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Organisatie is volledig onbetrouwbaar

    Organisatie is volledig onbetrouwbaar. Komt de afspraken niet na. Is onbereikbaar als er klachten zijn.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Onbeschrijfelijk slechte klantendienst

    Onbeschrijfelijk slechte klantendienst. Om op te sommen wat er allemaal verkeerd gaat is dit veld te klein. Het is Fawlty Towers in het kwadraat. Communicatie met Regus wordt schier onmogelijk gemaakt, incidenten worden naar eigen goeddunken gesloten zonder problemen aan te pakken, telefonisch contact onmogelijk, er worden kosten aangerekend voor alles wat maar voor mogelijk wordt gehouden, toegangen tot het portaal worden verwijderd, contracten worden opgezegd zonder enige vorm van communicatie, facturen worden naar de verkeerde bedrijven gestuurd (GDPR?), ... en regelrechte ramp.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    NIET MEE IN ZEE GAAN!!!!

    momenteel huren wij als medische organisatie een kantoor in het pand van Regus. wat een drama! en zeker niet aan te raden aan ondernemers. Buiten alle ongemakkelijkheden op locatie werkt er ook een klantenservice die ver buiten de norm valt voor wat wij betalen. Ook is ons contract wederom verlegd voor een jaar waar wij absoluut niet akkoord mee zijn gegaan! je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en ze zijn helaas alleen maar op geld uit! Er wordt totaal niet meegedacht en overal gaan deuren dicht om dingen met ze regelen. Ook het regelen van automatische incasso of simpelweg inloggen op je mijn regus is al te veel gevraagd en krijg je de ene error na de ander! De contract opzegging is aan de balie geregeld met het team wat blijkbaar in december in eens allemaal was vertrokken en we een heel nieuw team zagen zitten. Hierbij hebben wij aangegeven graag om tafel te willen zodat we het contract naar maand op maand konden zetten. Door dat het hele nieuwe team ingewerkt moest worden en geen verstand hadden van zaken stond de afspraak gepland op 5 mei.. laten we nou voor 3 mei het contract moeten omzetten. Om dit nu voor elkaar te krijgen is een no-go niemand wil je helpen niemand wil wat voor je doen. Zeer triest bedrijf en pas op met ze!! Wij gaan een gerechtelijke procedure starten want er valt hier ons niks te verwijten. Het is super triest en jammer dat ze een bedrijf dat elk weekend klaarstaat op evenementen voor alle bezoekers zo behandelen. Buiten dat wij een contract hebben nu van een jaar is er een wachtlijst aan nieuwe huurders! zet deze in ons kantoor en laat ons aub gaan!!!! De reactie onder aan deze review van Regus slaat nergens op! Door het grote verloop van medewerkers en het falende systeem zitten wij aan een contract vast! Zoals al eerder gezegd kunnen wij niet inloggen en hebben we na de mail direct contact gezocht met 2 mensen van het center team!! Die personen zijn plots vertrokken en het nieuwe team had geen idee hoe dit in zijn werk ging. Dus slappe reactie en totaal niet volgens het boekje!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ik stuur een mail om gecontacteerd te…

    Ik stuur een mail om gecontacteerd te worden ivm het huren van een kantoorruimte. Toen ze me belden was ik niet bereikbaar. Wanneer ik dan terugbel zegt de enkel Franstalige man aan de lijn dat hij me niet kan helpen want ik heb al contact gehad met hen.... He!? Wat een amateurisme zeg! Laat al maar.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Een ronduit slechte ervaring met name de afdeling sales is een drama

    Ik ben een aantal jaar geleden klant geweest. Toen was alles goed geregeld. Dit jaar heb ik een zeer negatieve ervaring. De kwaliteit en klantgerichtheid is echt onder de maat. Met name de afdeling sales is ronduit brutaal en bot. Er zijn in de markt veel betere partijen dan Regus. Doe eerst goed je huiswerk voordat je iets afsluit bij Regus!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Als je (tijdelijk) kantoorruimte zoek beveel ik Regus NIET aan!!

    Wat mij is opgevallen? * slechte communicatie * veel fouten in de facturatie en onduidelijk * vaak geen melk aanwezig in het koffie apparaat terwijl je er wel voor betaald * wordt einde contract circa € 200,- in rekening gebracht voor het opknappen van het kantoor terwijl er niets aan op te knappen valt (geen beschadigingen ), er wordt dan verwezen naar de algemene voorwaarden. Ik vind dit flessentrekkerij!! * er wordt een postservice ( meer dan € 500,- voor 3 maanden) in rekening gebracht terwijl ik daar niet om heb gevraagd * er wordt niet of heel weinig aan schoonmaak gedaan


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ze zijn zeer correct en heel…

    Ze zijn zeer correct en heel vriendelijk erg behulpzaam bedankt daarvoor ik ben erg blij dat ik daar klant ben


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Uitstekende zakelijke oplossingen

    Regus is echt een geweldige firma om mee samen te werken. Het team in Gent is super behulpzaam en professioneel. Ze doen altijd dat extraatje meer om ervoor te zorgen dat aan mijn zakelijke behoeften wordt voldaan. Ik ben zo blij met hun service dat ik het echt aan iedereen kan aanraden. En de locatie is ook top, super gemakkelijk te bereiken.


Anderen bekeken ook