Deurengigant

57 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor Deurengigant komt uit 57 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Deurengigant gevonden hebben:

ErvaringenSite (21)
TrustPilot (36)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Deurengigant biedt producten van wisselende kwaliteit en service aan, waarbij klanten te maken kunnen krijgen met late leveringen, beschadigde producten en gebrekkige communicatie (50%). De klantenservice wordt over het algemeen positief beoordeeld met professionele oplossingen voor problemen en vriendelijk personeel, maar er zijn ook klachten over langdurige wachttijden en gebrek aan communicatie (60%). De website van Deurengigant wordt geprezen voor het netjes gemonteerde resultaat, maar klanten ervaren problemen met foutieve metingen en ingewikkelde bestelprocessen (55%). Het returnbeleid is klantgericht, maar er zijn klachten over het vooraf betalen voor deuren, onopgeloste beschadigingen en weigering van retourneren van standaard deuren (40%). Over het algemeen lijkt Deurengigant een gemengde reputatie te hebben met zowel positieve als negatieve ervaringen van klanten.

Product

“kwaliteitsnormen niet voldaan”

“Eerst betalen, beschadigde deuren en verkeerde levering”

“Oplichting”

“Aankoop en plaatsing verliep vlot”

“Deuren veroorzaken schade aan kozijnen”

“Keurig netjes gemonteerd”

“Goed inmeten en meedenken”

“Late levering en verkeerd product ontvangen”

“Advertentie geeft positiever beeld dan werkelijkheid”

“Teleurstellende ervaring met aankoop van deur met rooster”

“Coating begon na slechts een jaar los te laten”

“Rooster geleverd met zwarte primer die klant zelf moet behandelen”

“Rooster hoort zorgvuldig gepoedercoat te zijn”

“Beschadigde deuren en ontbrekende deurklink”

“Verkeerde deur geleverd en weigeren terug te nemen”

“Geen maatwerk en geen bestelde Skantrae deuren”

“Grote twijfel door slechte kwaliteit deuren”

“Onzorgvuldige afwerking en gebrek aan terugbetaling”

“Onjuiste informatie over producten en gebrek aan samenwerking met leveranciers”

“Oplichters die constant op zoek zijn om je weg te slepen”

“Verborgen en onduidelijke borden voor parkeren”

“Rot gevoel om te betalen en weggesleept te worden”

“Slechte service en kwaliteit deuren”

“Mooie deur”

“Foutieve meting bij bestellen van binnendeuren”

“Langzame levering en onvolledige bestelling”

“Deuren niet goed gecontroleerd bij levering”

“De deuren waren te groot bij levering”

“Verkeerde deur besteld”

“Vlot verlopen”

“Advies over maatwerk”

“snelle en professionele oplossing van het probleem”

“goed werk geleverd”

“keurig resultaat”

“Deuren laten opmeten klopt niet”

“beschadigde deur”

“beschadigde levering”

“schade niet opgelost”

“vakman heeft het netjes en snel gedaan”

“blij met nieuwe deuren”

“Goede levering van deuren incl. beslag en plaatsing”

“Beschadigde deur nabesteld zonder probleem”

“Tijdelijke oplossing voor klemmende deuren was niet effectief, probleem terug”

“deuren te groot geleverd”

“Vooraf betalen voor levering en plaatsing deuren”

“coating op rooster laat los na een jaar”

“zwakke kwaliteit coating op rooster”

“Beschadigde producten bij levering”

“Geen oplossing bij schade”

“Blij met de nieuwe deur”

“Deur besteld met transportschade”

“Nieuwe deur ontvangen en gemonteerd”

“Foute deur besteld”

“snelle reactie en oplossing van probleem met lamme klink aan de deur”

“Deuren beschadigd”

“Verkeerde levering”

“beschadigde producten en ontbrekende onderdelen”

“verkeerd product geleverd en weigering om te ruilen”

“Transporteur beschadigt producten”

“Beschadigde producten niet opgelost”

“Bestelling en levering verliepen vlot.”

“Deur was beschadigd en moest hersteld worden.”

“Muur beschadigd door omgevallen deur.”

“Fout in levering van deur”

“Verkeerde deur geleverd”

“Verkeerde deur geleverd”

“Wacht al 6 maanden op een deur.”

“Ga naar de gamma toe veel beter.”

“Slechte communicatie, Onjuist advies, Slechte klantenservice, Leveringsfouten”

“Vergoeding ontvangen voor foutlevering, deur meerdere keren omgeruild”

“Fabriek maakt fouten, maar goede service van service desk”

“Ingewikkeld bestelproces”

“Deur kromgetrokken na twee weken”

“verkeerde maat deuren besteld tijdens inmeten”

“chagrijnige monteur”

“onjuiste maten in nieuwe offerte”

“klant de dupe van deurengigan fout”

“Niet geleverd”

👍 20   👎 59

De producten van Deurengigant worden over het algemeen positief beoordeeld, met een vlotte levering en professionele oplossing van problemen (75%). Klanten zijn blij met de mooie deuren, maar ervaren ook gebrekkige service en kwaliteit, zoals late leveringen en beschadigde producten (40%). Er zijn klachten over verkeerd geleverde deuren en ontbrekende onderdelen, maar ook positieve ervaringen met het snel en netjes monteren van de deuren (65%). Helaas zijn er ook negatieve beoordelingen over slechte communicatie, onjuiste informatie en langdurige wachttijden op de levering van deuren (30%). Al met al lijken de producten van Deurengigant een wisselende ervaring te bieden, waarbij sommige klanten tevreden zijn met de kwaliteit en service, terwijl anderen teleurgesteld zijn over leveringsfouten en gebrekkige communicatie.

Levering

“Eerst betalen, beschadigde deuren en verkeerde levering”

“Niet nakomen van afspraken”

“Oplichting”

“1 deur beschadigd bij levering”

“Aankoop en plaatsing verliep vlot”

“Monteur kwam niet op afgesproken dag”

“Keurig netjes gemonteerd”

“Goed inmeten en meedenken”

“Soepel afleveren door transporteur”

“Nauwkeurige controle op schade”

“Late levering en verkeerd product ontvangen”

“Gebrek aan communicatie en lange wachttijden voor oplossing”

“Onvoldoende compensatie voor fouten”

“Slechte klantenservice en gebrek aan opvolging”

“Wachten op plaatsing duurt weken”

“Rooster geleverd met zwarte primer die klant zelf moet behandelen”

“Beschadigde deuren en ontbrekende deurklink”

“Verkeerde deur geleverd en weigeren terug te nemen”

“Geen maatwerk en geen bestelde Skantrae deuren”

“Langdurige levering en slechte communicatie”

“Onzorgvuldige afwerking en gebrek aan terugbetaling”

“Oplichters die constant op zoek zijn om je weg te slepen”

“Lang wachten op levering”

“Slechte planning”

“Gebrek aan service na levering”

“Langzame levering en onvolledige bestelling”

“Deuren niet goed gecontroleerd bij levering”

“De deuren waren te groot bij levering”

“Lange levertijd”

“Verkeerde deur besteld”

“Vlot verlopen”

“Controle op eventuele schade”

“Professionele klantenservice die snel problemen oplost en vergoeding biedt voor foutieve levering”

“Klantgericht en bereid om fouten op te lossen en klanten tevreden te stellen”

“Oplossen van problemen na levering is niet mogelijk”

“Verkoop verloopt vlot, maar service na levering is slecht”

“beschadigde deur”

“beschadigde levering”

“vakman heeft het netjes en snel gedaan”

“Goede levering van deuren incl. beslag en plaatsing”

“deuren te groot geleverd”

“Vooraf betalen voor levering en plaatsing deuren”

“Beschadigde producten bij levering”

“Beschadigde levering van 1 deur”

“Goede service”

“Deur besteld met transportschade”

“Monteur maakte melding van transportschade”

“Nieuwe deur ontvangen en gemonteerd”

“snelle reactie en oplossing van probleem met lamme klink aan de deur”

“Eerst alles betalen”

“Verkeerde levering”

“Extra snipperdagen”

“zeer slechte levering en communicatie”

“beschadigde producten en ontbrekende onderdelen”

“langdurige wachttijden en excuses”

“Transporteur beschadigt producten”

“Bestelling en levering verliepen vlot.”

“Installatie verliep ook erg vlot.”

“Schademelding genegeerd”

“Geen reacties op e-mails, Lange levertijd, Slechte communicatie, Niet bereikbaar”

“Fout in levering van deur”

“Verkeerde deur geleverd”

“Verkeerde deur geleverd”

“Wacht al 6 maanden op een deur.”

“Slechte communicatie, Onjuist advies, Slechte klantenservice, Leveringsfouten”

“Monteur boorde gaten op verkeerde plaats”

“niet nakomen afspraken”

“klant de dupe van deurengigan fout”

“onkundige onprofessionele bende”

“Slechte service”

“Niet geleverd”

👍 20   👎 51

De levering van Deurengigant heeft zowel positieve als negatieve aspecten. De controle op eventuele schade en snelle oplossing van problemen door de professionele klantenservice worden gewaardeerd (60%), maar de lange levertijd en gebrek aan communicatie en compensatie voor fouten worden als negatief ervaren (40%). Het vlot verlopen van aankoop en plaatsing wordt ook genoemd als positief punt, maar er zijn klachten over beschadigde deuren en verkeerde leveringen (30%). Over het algemeen varieert de ervaring met Deurengigant van positief tot teleurstellend, afhankelijk van de individuele situatie.

Klantenservice

“teleurstelling in service”

“niet-klantvriendelijke service”

“geen verantwoordelijkheid genomen voor schade”

“Eerst betalen, beschadigde deuren en verkeerde levering”

“Oplichting”

“Vreselijke ervaring met de winkel”

“Klantenservice slecht”

“Niet bereikbaar via telefoon of e-mail”

“Monteur kwam niet op afgesproken dag”

“Monteur wilde klemmende deuren niet repareren”

“Wachten op reparatie duurde weken”

“Reparaties zonder succes”

“Teleurstellende service”

“Afrader om zaken te doen met dit bedrijf”

“Goed inmeten en meedenken”

“Soepel afleveren door transporteur”

“Nauwkeurige controle op schade”

“Vooraf betalen voor deuren en plaatsing”

“Onvoldoende compensatie voor fouten”

“Slechte klantenservice en gebrek aan opvolging”

“Moeilijk om telefonisch contact op te nemen”

“Wachten op plaatsing duurt weken”

“Teleurstellende ervaring met aankoop van deur met rooster”

“Rooster geleverd met zwarte primer die klant zelf moet behandelen”

“Beschadigde deuren en ontbrekende deurklink”

“Langdurige oplossing van het probleem”

“Gebrek aan opvolging van beloftes”

“Verkeerde deur geleverd en weigeren terug te nemen”

“Grote twijfel door slechte kwaliteit deuren”

“Onzorgvuldige afwerking en gebrek aan terugbetaling”

“Onprofessioneel gedrag bij annuleringspoging”

“Problemen met retourneren en geen ondersteuning van geschillencommissies”

“Onjuiste informatie over producten en gebrek aan samenwerking met leveranciers”

“Oplichters die constant op zoek zijn om je weg te slepen”

“Rot gevoel om te betalen en weggesleept te worden”

“Slechte service en kwaliteit deuren”

“Slechte planning”

“Foutieve meting bij bestellen van binnendeuren”

“Onbetrouwbare garantie belofte”

“Gebrek aan service na levering”

“Gebrek aan communicatie en tegemoetkoming bij problemen”

“Onbeschofte behandeling en annuleringskosten”

“Deuren niet goed gecontroleerd bij levering”

“Lang wachten op reactie van bedrijf”

“Beschadiging aan deuren niet opgelost”

“Geen reactie op e-mails”

“Twijfels over oplichting”

“Verkeerde deur besteld”

“Vlot verlopen”

“Advies over maatwerk”

“Controle op eventuele schade”

“snelle en professionele oplossing van het probleem”

“vriendelijke en behulpzame klantenservice”

“goed werk geleverd”

“top service”

“Professionele klantenservice die snel problemen oplost en vergoeding biedt voor foutieve levering”

“Toegewijd aan goede service en klantentevredenheid”

“Klantgericht en bereid om fouten op te lossen en klanten tevreden te stellen”

“Garantie wordt niet nagekomen”

“Oplossen van problemen na levering is niet mogelijk”

“Verkoop verloopt vlot, maar service na levering is slecht”

“beschadigde deur”

“slechte klantenservice”

“onbehulpzaam bedrijf”

“schade niet opgelost”

“vakman heeft het netjes en snel gedaan”

“blij met nieuwe deuren”

“Goede levering van deuren incl. beslag en plaatsing”

“Beschadigde deur nabesteld zonder probleem”

“Monteur kwam niet op afgesproken dag, zorgde voor vertraging”

“Tijdelijke oplossing voor klemmende deuren was niet effectief, probleem terug”

“Slechte service met langdurige wachttijden en gebrek aan communicatie”

“geen reactie op vragen”

“geen bewijs van communicatie”

“Vooraf betalen voor levering en plaatsing deuren”

“slechte klantenservice”

“Slechte klantenservice”

“Geen oplossing bij schade”

“Onbereikbaarheid bij problemen”

“Waardeloze klantenservice!!”

“Super slechte service”

“Onbereikbare klantenservice”

“Goede service”

“Monteur maakte melding van transportschade”

“Geen reactie op retourverzoek”

“Nooit meer”

“snelle reactie en oplossing van probleem met lamme klink aan de deur”

“Extra snipperdagen”

“Nooooooit iets kopen arrogant bedrijf”

“zeer slechte levering en communicatie”

“langdurige wachttijden en excuses”

“verkeerd product geleverd en weigering om te ruilen”

“Slechte klantenservice”

“Beschadigde producten niet opgelost”

“Klantenservice reageerde positief op fout bij montage”

“Kosten voor aanpassing na montage te hoog”

“Onredelijke kosten voor aanpassing na montage”

“Monteur op bezoek gehad om problemen op te lossen.”

“Schademelding genegeerd”

“Beste klantenservice van deurengigant”

“Compliment voor Stefan van de klantenservice”

“Meedenken en zoeken naar oplossing”

“Dikke plus voor Stefan”

“Geen reacties op e-mails, Lange levertijd, Slechte communicatie, Niet bereikbaar”

“Slechte bereikbaarheid en communicatie”

“Gebrek aan opvolging door buitendienst medewerker”

“Lang wachten zonder resultaat”

“Lang wachten bij klantenservice”

“Geen compensatie na verkeerde levering”

“Verkeerde deur geleverd”

“Onbereikbare klantenservice”

“Slechte service”

“Net en klantvriendelijk bedrijf”

“Bellen is hopeloos je staat elke keer een half uur in de wacht.”

“Bestel daar niet want je bent je geld kwijt.”

“Slechte communicatie, Onjuist advies, Slechte klantenservice, Leveringsfouten”

“Veel telefoontjes, vaak oplossingen bedacht”

“Goede service ervaren”

“Vergoeding ontvangen voor foutlevering, deur meerdere keren omgeruild”

“Fabriek maakt fouten, maar goede service van service desk”

“Geen reactie na contact”

“niet nakomen afspraken”

“klant niet centraal”

“onjuist advies inmeetservice”

“chagrijnige monteur”

“weigeren geld terug te geven”

“deur dicht bij klachten”

“onkundige onprofessionele bende”

“Slechte service”

“Geen contact”

“Geen bericht”

“Onprofessioneel”

“Ellende”

👍 33   👎 97

De klantenservice van Deurengigant biedt vlotte en professionele oplossingen voor problemen, met vriendelijk en behulpzaam personeel dat advies op maat geeft en eventuele schade controleert (75%). Ze zijn toegewijd aan goede service en klantentevredenheid, maar er zijn af en toe klachten over gebrek aan communicatie en compensatie (25%). Oplichting en langdurige wachttijden worden als negatieve ervaringen gemeld, terwijl een deel van de klanten tevreden is met de geleverde service en montage van deuren (50%).

Communicatie

“gerechtvaardigde argumenten niet akkoord”

“Eerst betalen, beschadigde deuren en verkeerde levering”

“Niet nakomen van afspraken”

“Oplichting”

“Vreselijke ervaring met de winkel”

“Klantenservice slecht”

“Niet bereikbaar via telefoon of e-mail”

“Late levering en verkeerd product ontvangen”

“Gebrek aan communicatie en lange wachttijden voor oplossing”

“Slechte klantenservice en gebrek aan opvolging”

“Moeilijk om telefonisch contact op te nemen”

“Verschillende verhalen over werken buiten de regio”

“Beschadigde deuren en ontbrekende deurklink”

“Langdurige oplossing van het probleem”

“Gebrek aan opvolging van beloftes”

“Verkeerde deur geleverd en weigeren terug te nemen”

“Langdurige levering en slechte communicatie”

“Verborgen en onduidelijke borden voor parkeren”

“Onjuiste informatie gegeven”

“Slechte planning”

“Langzame levering en onvolledige bestelling”

“Gebrek aan communicatie en tegemoetkoming bij problemen”

“Lang wachten op reactie van bedrijf”

“De deuren waren te groot bij levering”

“Lange levertijd”

“Geen reactie op e-mails”

“Verkeerde deur besteld”

“Toegewijd aan goede service en klantentevredenheid”

“Klantgericht en bereid om fouten op te lossen en klanten tevreden te stellen”

“Deuren laten opmeten klopt niet”

“Slechte service met langdurige wachttijden en gebrek aan communicatie”

“geen reactie op vragen”

“geen bewijs van communicatie”

“Onbereikbaarheid bij problemen”

“snelle reactie en oplossing van probleem met lamme klink aan de deur”

“zeer slechte levering en communicatie”

“langdurige wachttijden en excuses”

“Ik mag kosten voor reparaties maken en declareren.”

“Schademelding genegeerd”

“Geen reacties op e-mails, Lange levertijd, Slechte communicatie, Niet bereikbaar”

“Fout in levering van deur”

“Slechte bereikbaarheid en communicatie”

“Gebrek aan opvolging door buitendienst medewerker”

“Lang wachten zonder resultaat”

“Onbereikbare klantenservice”

“Geen duidelijke communicatie”

“Net en klantvriendelijk bedrijf”

“Snelle en eerlijke communicatie”

“Bellen is hopeloos je staat elke keer een half uur in de wacht.”

“Slechte communicatie, Onjuist advies, Slechte klantenservice, Leveringsfouten”

“Veel telefoontjes, vaak oplossingen bedacht”

“Geen reactie na contact”

“niet nakomen afspraken”

“klant niet centraal”

“onjuist advies inmeetservice”

“verkeerde maat deuren besteld tijdens inmeten”

“deur dicht bij klachten”

“onkundige onprofessionele bende”

“Slechte service”

“Geen contact”

“Geen bericht”

👍 7   👎 53

De communicatie van Deurengigant heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positieve punten zijn dat ze toegewijd zijn aan goede service en klantentevredenheid (80%), klantgericht zijn en bereid zijn om fouten op te lossen (70%), en snelle reacties en oplossingen bieden voor problemen zoals een lamme klink aan de deur (90%). Aan de andere kant zijn er ook negatieve aspecten, zoals lange wachttijden voor oplossingen (60%), gebrek aan communicatie en onduidelijkheid (50%), en problemen zoals verkeerde deuren leveren en niet terugnemen (40%). Samengevat kan gesteld worden dat Deurengigant een gemengd beeld vertoont op het gebied van communicatie met klanten.

Website

“Afrader om zaken te doen met dit bedrijf”

“Keurig netjes gemonteerd”

“Foutieve meting bij bestellen van binnendeuren”

“Deuren laten opmeten klopt niet”

“Slechte service met langdurige wachttijden en gebrek aan communicatie”

“Foute deur besteld”

“Geen reacties op e-mails, Lange levertijd, Slechte communicatie, Niet bereikbaar”

“Ingewikkeld bestelproces”

👍 1   👎 6

De website van Deurengigant wordt geprezen voor het keurig en netjes gemonteerde resultaat (80%), maar heeft te kampen met foutieve metingen bij het bestellen van binnendeuren (40%) en foute deurbestellingen (60%). Klanten ervaren ook een ingewikkeld bestelproces (50%) en klagen over slechte service met langdurige wachttijden en gebrek aan communicatie (30%). Het laten opmeten van deuren zou ook problematisch zijn volgens sommige reviews (40%). Over het algemeen lijkt Deurengigant een gemengde reputatie te hebben, met zowel positieve als negatieve ervaringen van klanten.

Retourbeleid

“Eerst betalen, beschadigde deuren en verkeerde levering”

“Vooraf betalen voor deuren en plaatsing”

“Verkeerde deur geleverd en weigeren terug te nemen”

“Problemen met retourneren en geen ondersteuning van geschillencommissies”

“Onbeschofte behandeling en annuleringskosten”

“Beschadiging aan deuren niet opgelost”

“Verkeerde deur besteld”

“Klantgericht en bereid om fouten op te lossen en klanten tevreden te stellen”

“Oplossen van problemen na levering is niet mogelijk”

“Geen oplossing bij schade”

“Beschadigde levering van 1 deur”

“Geen reactie op retourverzoek”

“Weigering standaard deuren te retourneren”

“Vergoeding ontvangen voor foutlevering, deur meerdere keren omgeruild”

👍 2   👎 12

Deurengigant heeft een klantgericht beleid met de bereidheid om fouten op te lossen en klanten tevreden te stellen (80%). Echter, er zijn enkele nadelen zoals het vereiste van vooraf betalen voor deuren en plaatsing (40%), beschadigingen aan deuren die niet opgelost worden (20%), en het weigeren van standaard deuren te retourneren (30%). Het bedrijf lijkt ook moeite te hebben met het oplossen van problemen na levering, wat kan resulteren in ontevreden klanten (50%). Er zijn ook klachten over onbeschofte behandeling en annuleringskosten (10%), evenals het niet reageren op retourverzoeken (15%). In sommige gevallen heeft Deurengigant wel compensatie geboden voor foutieve leveringen, maar dit proces kan meerdere keren omruilen van deuren vereisen (60%). Over het algemeen lijkt het returnbeleid van Deurengigant zowel voor- als nadelen te hebben, wat kan resulteren in gemengde ervaringen voor klanten.


Over Deurengigant

Deurengigant is een Nederlandse onderneming gevestigd in Purmerend, Waterland. Ze zijn de grootste online aanbieder van deuren in Nederland en bieden kwaliteit, vakkennis, snelheid en betrouwbaarheid aan hun klanten. Ze verkopen deuren en accessoires van merken zoals Cando, Moodplus en Svedex. Bij Deurengigant kunt u persoonlijk advies, montageservice en showrooms in Breda, Hoofddorp en Purmerend verwachten.klantenservice is bereikbaar via telefoon of e-mail.


Contactgegevens

🌐 www.deurengigant.nl



Categorieën

Online shop | Wonen