Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van DeKroo heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de positieve kant staat dat het beleid vriendelijk en duidelijk omschreven is (60%). Echter, de hoge kosten voor retourneren en ruilen en het feit dat de klant de verzendkosten voor retouren moet betalen (40%) zorgen voor ontevredenheid bij sommige klanten. Daarnaast wordt er geklaagd over gebrek aan communicatie na retour en ongefundeerde beschuldigingen bij retour (20%). Hoewel het retourbeleid verbeterd kan worden, wordt er wel duidelijk aangegeven hoe retouren verwerkt worden (50%).