Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van De Zwerver heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de positieve kant bieden ze een breed scala aan producten aan en maken het bestelproces gemakkelijk en eenvoudig (80%). Daarnaast leveren ze een top service en zorgen voor een fantastische ervaring voor de klanten (100%). Aan de negatieve kant is er echter sprake van onvriendelijk en ongeïnteresseerd personeel, waardoor de interactie met klanten erg onpersoonlijk en afstandelijk kan zijn (20%). Het personeel zou meer moeite moeten doen om een persoonlijke band op te bouwen en klanten beter van dienst te zijn (40%).