Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van De Roze Doos scoort goed met een gemakkelijke manier om in contact te komen met verschillende merken en producten (80%), het vinden van de perfecte luier voor babies (85%), en het aanbevelen van de site aan andere jonge moeders en vaders (90%). De gratis informatiepakketten en productstalen worden ook gewaardeerd (75%), maar helaas voldoet De Roze Doos niet altijd aan de verwachtingen van de klanten (60%). Desondanks biedt de klantenservice nuttige informatie voor nieuwe ouders (70%) en wordt het aanbevolen voor toekomstige ouders (85%), dankzij de uitgebreide en nuttige info en adviezen (75%).