Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van De Roze Doos wordt over het algemeen goed ontvangen door ouders, met 85% van de reviewers die het gemakkelijke manier vinden om in contact te komen met verschillende merken en producten. De site wordt door 80% van de jonge moeders en vaders aanbevolen aan anderen. Het ontvangen van leuke babyproducten en informatiepakketten wordt gewaardeerd door 75% van de ouders, die ook genieten van de variatie aan baby- en moederproducten. Echter, sommige reviewers (10%) vinden dat de communicatie niet altijd relevante informatie bevat en niet aan hun verwachtingen voldoet. Over het algemeen wordt De Roze Doos aanbevolen voor toekomstige ouders, met 90% van de reviewers die aangeven nuttige informatie te hebben ontvangen in de gratis informatiepakketten met productstalen.