Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van De Friesland Zorgverzekeraar heeft zowel voor- als nadelen. Veel klanten ervaren moeilijkheden bij het annuleren van hun verzekering, en ook de terugbetaling na overlijden verloopt stroef. Daarnaast moeten verzekerden verplicht twee jaar betalen voor een vergoeding van een beugel en is er geen vergoeding na het eigen risico. Het aanleveren van veel documenten en onnodige onduidelijkheid zorgen voor vertraging en frustratie bij het terugkrijgen van geld. Er zijn ook klachten over onterechte incassokosten en een rommelige administratie, wat de ervaring met deze zorgverzekeraar negatief beïnvloedt. (60%)