Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Case Company ontvangt gemengde beoordelingen. Hoewel sommige klanten klagen over moeilijk bereikbare klantenservice, inefficiënt retourproces en weigeringen van terugbetalingen, zijn er ook positieve opmerkingen over snelle reactietijd en hulp bij verkeerde adressen. Sommige klanten zijn tevreden met de aankoop en de zorg voor hun telefoon, terwijl anderen klagen over slechte kwaliteit en afwerking van producten. Over het algemeen lijkt de klantenservice van Case Company ruimte voor verbetering te hebben met een percentage van 60% positieve beoordelingen en 40% negatieve beoordelingen.