BookSpot

131 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5 voor BookSpot komt uit 131 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor BookSpot gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van BookSpot heeft enkele nadelen, zoals de onzekere retourbeleid (20%), traag terugbetalingsproces (15%), en het feit dat klanten zelf verantwoordelijk zijn voor het retourneren van producten (10%). Daarentegen biedt de webshop wel de mogelijkheid om beschadigde boeken terug te sturen (25%), en in sommige gevallen wordt een compensatie aangeboden in de vorm van een tegoedbon (5%). Het feit dat BookSpot nog leverbare boeken aanbiedt na retourneren kan ook gezien worden als een voordeel omdat klanten zo hun gewenste product kunnen blijven ontvangen (25%). Echter, de slechte klantenservice (5%) en de langdurige terugbetalingsprocessen (10%) blijven punten van kritiek.

“Mogelijkheid om beschadigd boek retour te sturen”

“Boeken in goede staat ontvangen, weliswaar in opengemaakte verpakking”

“Verkeerde informatie over product op website”

“Kerstcadeau niet te retourneren. Boeken te laat geleverd. Slechte service van BookSpot. Ons tevreden stellen. Ontevreden klanten. Prijzen te hoog. Boek van Standaard Boekhandel wel geruild.”

“De familiekalender was al geopend en vuil.”

“Er werd een €4 tegoedbon aangeboden als compensatie.”

“Slechte klantenservice”

“Geen juiste uitgave ontvangen na retourneren”

“Slechte return policy”

“Moet boek zelf retourneren na annuleren”

👍 4   👎 22

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Axana - 31 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Zeer tevreden van service
  • Boeken zijn goed en zeer snel geleverd
  • Limited edition was beschadigd
  • Snelle reactie via Whatsapp
  • Nieuw boek ontvangen na 2 dagen
  • Mogelijkheid om beschadigd boek retour te sturen

Erik - 3 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Mooie sortering van boeken
  • Vlotte, accurate afhandeling van de bestelling
  • Track&trace niet klopte
  • Boeken in goede staat ontvangen, weliswaar in opengemaakte verpakking

LE - 3 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Verkeerde informatie over product op website

Yves Garmyn - 16 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Kerstcadeau niet te retourneren. Boeken te laat geleverd. Slechte service van BookSpot. Ons tevreden stellen. Ontevreden klanten. Prijzen te hoog. Boek van Standaard Boekhandel wel geruild.

Barbara - 2 januari 2023Trustpilot 🔗

  • De familiekalender was al geopend en vuil.
  • Er werd een €4 tegoedbon aangeboden als compensatie.

Jacob - 5 april 2022Trustpilot 🔗

  • Onzeker of je krijgt wat je bestelt
  • Slechter dan slecht
  • Foutieve leveringen
  • Slechte klantenservice
  • Geen juiste uitgave ontvangen na retourneren

Eveline - 24 december 2021Trustpilot 🔗

  • Te late levering zonder communicatie
  • Gebrek aan klantenservice
  • Hoge prijzen
  • Slechte return policy

L.L - 29 november 2021Trustpilot 🔗

  • Slechte communicatie en niet klantvriendelijk
  • Wachttijd verlengd zonder communicatie
  • Moet boek zelf retourneren na annuleren
  • Moet zelf zorgen voor geannuleerd pakketje

Imogen - 22 mei 2021Trustpilot 🔗

  • Plotseling 'toch niet leverbaar'
  • Hele nare eerste ervaring gehad met Bookspot.
  • Meer dan 6 weken moeten wachten op mijn bestelling.
  • Boek blijft volgens de webshop nog gewoon 'leverbaar'.

Sannie - 13 maart 2021Trustpilot 🔗

  • Het bestelde was niet leverbaar.
  • Geld niet teruggekregen na meerdere mails.

Corrie Kneppers - 9 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Op voorraad, maar niet leverbaar
  • Lang wachten op terugbetaling
  • Slechte communicatie

Nele - 12 januari 2021Trustpilot 🔗

  • niet ontvangen
  • geen antwoord

S van zelm - 27 december 2020Trustpilot 🔗

  • Zeer slecht!!
  • Zelfde ervaring als de reviews.
  • Wingspan spel besteld, levering vertraagd.
  • Geen reactie op mail, telefonisch niet bereikbaar, bestelling niet ontvangen!!!
  • Dit soort clubs moet verboden worden!!!

AC - 14 december 2020Trustpilot 🔗

  • Product niet beschikbaar na bevestiging
  • Traag respons op communicatie
  • Onjuiste voorraadinformatie
  • Langdurig terugbetalingsproces

werner - 11 december 2020Trustpilot 🔗

  • Onduidelijke communicatie
  • Uitgestelde levering zonder vooruitzicht
  • Langere levertijd dan verwacht
  • Traag terugbetalingsproces

df - 13 november 2020Trustpilot 🔗

  • boek niet afgeleverd
  • contact opnemen bij uitverkocht product
  • lang wachten op geld terug
  • boek nu teruggezonden

Anne - 6 september 2020Trustpilot 🔗

  • Leverdatum continu uitgesteld en boek uiteindelijk niet leverbaar.
  • Boek nog steeds bestelbaar op website met levertijd van 3-5 dagen, terwijl niet leverbaar.
  • Niets verandert na aangeven probleem en lijkt bij meer boeken op website het geval te zijn.
  • Wacht nog steeds op terugbetaling.

Didier - 18 juni 2020Trustpilot 🔗

  • Lange levertijden
  • Onbetrouwbare voorraadstatus
  • Slechte klantendienst
  • Slechte ervaring met retourbeleid

Jente Vandormael - 14 mei 2020Trustpilot 🔗

  • Trage levering
  • Gebrek aan communicatie
  • Onzekere retourbeleid