Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Customer Service van Bershka heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de positieve kant is de service snel en efficiënt, worden problemen zoals verkeerde afleveradressen snel opgelost en wordt geld snel terugbetaald (80%). Daarentegen zijn er ook enkele nadelen, zoals onverwachte verzendkosten en levering bij een ophaalpunt in plaats van aan huis (20%), onbehulpzaam personeel zowel in de winkel als online (10%) en problemen met het afleveradres die zich voordoen (30%). Over het algemeen lijkt de klantenservice van Bershka gemengde ervaringen op te leveren voor klanten.