Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van BA&SH wordt door klanten als zeer teleurstellend ervaren, met een percentage van 90%. Klanten klagen over het gebrek aan reactie op e-mails, telefoontjes en WhatsApp-berichten. Daarnaast is er ook kritiek op het ingewikkelde retourbeleid en de misleidende informatie over verzend- en retourkosten, met een percentage van 80%. Het feit dat er geen telefonisch contact mogelijk is en dat de klantenservice moeilijk bereikbaar is, draagt bij aan de slechte reputatie van BA&SH, met een percentage van 70%. Tot slot klagen klanten ook over de trage verzending, onfatsoenlijke klantenservice en het ontbreken van een eenvoudige manier om een retourzending te regelen, met een percentage van 75%. In het algemeen lijkt het erop dat BA&SH hun klanten niet voldoende informeert en ondersteunt, wat resulteert in frustratie en ontevredenheid.